Goede voornemens, afvallen begin 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door BabyBergen, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    klopt

daarom is dit dieet voor mij een zetje in de goede richting want ik geloof dat ik hierna alles lust! dus ook het gezonde :p
    en dan wil ik beter gaan eten en erbij sporten...
    dus onderhouden

ik ben puur aangekomen door de 2 zwangerschappen, daarvoor was ik altijd een scharminkel

2. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Oh ik bedoelde het ook in het algemeen hoor!
    Ik krijg nog wel eens die opmerking nl.

3. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hoi hoi

Ik wil ook graag 10 kilo afvallen.
    Ik heb zelf een loopband. Ik ben al bezig met opbouwen.
    Na de bevalling was ik zo goed afgevallen maar in 3 maanden zit ik helaas weer op mn oude gewicht.
    Ik wil een eigen dieet samenstellen.

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    welkom, hoe wil je het dieet zelf gaan doen? koolhydraten arm of?

5. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier helaas 7 ons erbij, heb een wat te goed weekend gehad.

Vanmorgen weer flink zumba gedaan op de wii. Vanavond nog een keer en dan uitkijken met eten weer.

Vind het altijd zo moeilijk, ga als ik niks te doen heb snaaien. Weet dat het fout is, aaaaaaa.

Welkom Minniemouse: suces

6. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Dank jullie wel :)

Ik ga morgen eerst naar de dokter, ik ben namelijk gevallen in de vakantie, en heb nu dus al 2 weken enorme pijn in mn rug.
    Ik hoop dat hij pijnstillers heeft. Ik kan nu dus nog niet volledig aan het sporten slaan, vind ik wel jammer.Ik heb al moeite het huishouden op orde te houden met 4 kids.;)

Maar ik wil dus zo snel mogelijk beginnen met veel op de loopband, stoppen met snoepen, verder eet ik appels/yoghurt/brood. Drink ik water of thee en soms koffie. Maar vooral stoppen met snoepen en kleine beetje eten elke paar uur, zodat je geen honger gevoel krijgt.

7. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

Ik zou ook graag met jullie mee kletsen. Ik woog voor mijn zwangerschap 85 kilo, erna woog ik 106,7 en inmiddels weeg ik 92,3 (geloof ik). Ik wil naar de 75 kilo toe. Maar eerst maar weer eens de 85 halen. Ik ben 1.81 en 28 jaar oud. Ik loop bij een diëtist en daar moet ik me woensdag weer wegen. Met de feestdagen en mijn vakantie is het echt heel erg fout gegaan. Ik had vorige keer (4 weken geleden) aangegeven dat ik onder de 90 zou zijn volgende keer. Nou dat is me niet gelukt helaas. Hebben jullie een vaste weegdag?

Ik ben vandaag weer begonnen met afvallen. Ik doe ochtend een weightcare shake, middag een weightcare reep en dan in de avond veel koolhydraten. Net ook mijn avondeten voor op mijn werk gemaakt. Dus de start is er weer ;).

Het moet er gewoon echt eens een keer vanaf! Hopen dat het ons gaat lukken meiden.

groetjes

8. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    minniemouse wat vervelend van je rug. frustrerend he dat je dan niet vol kan sporten. Helemaal gezien je doel. Ik heb ook last van mijn knie. Ben nu weer rustig aan het opbouwen maar vind het irritant dat ik niet alles vol mee kan doen. Morgen weer proberen. Hoop dat de dokter iets voor je heeft.

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik heb gisteren foto's laten maken van mijn rug. Ik weet helaas de uitslag nog niet. Verder heb ik niks gekregen ik slik nog steeds paracetamol.

10. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    O vervelend minni! Sterkte!

Morgenochtend weegmoment
    Spannend!

11. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Balen minni van je rug. Vervelend nog geen uitslag. Sterkte ermee.

Babybergen: spannend.

Hier gelukkig na wat kwakkelen weer naar beneden nu 79,1.

12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hej allemaal, ga toch nog niet beginnen. Heb besloten dat ik verder wil met BV en dan is afvallen niet zo handig ;)
    Jullie succes allemaal!!

13. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Wat vervelend minniemouse. Wanneer krijg je de uitslag? Helpen de paracetamol een beetje?

Babybergen, ik ben benieuwd!

Mamavanjordy, wat goed dat er weer een dalende lijn in zit. Hoeveel wil jij afvallen? En van welk gewicht kom je? 79,1 klinkt mij al netjes in de oren.

Hier vandaag niet naar de diëtist geweest. Ik had sollicitatiegesprek. Nu voor aankomende maandag afspraak staan. Ik heb het dieet wel weer goed op kunnen pakken. Vanavond ook naar de sportschool. Gisteren niet geweest omdat ik hoofdpijn had.

Sporten jullie ook? En wat doen jullie voor sport?

Groetjes

14. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Joan: ik kom van 80 dus nog niet zo heel veel eraf, maar ik ben ook een snaaier op moeilijke momenten of als ik me verveel.

Ik wil er het liefst 15 af.

Ik doe sporten op de wii, ben nu sinds janauri aan de zumba daaraan gegaan. Het is kei leuk om te doen. Meestal doe ik een workout van 20 a 22 minuten, soms 2x per dag.

Sporten op de sportschool heb ik gedaan maar had vaak de fut niet om te gaan. Dus nu zo proberen.

Hoe ging je sollicitatie?
    Moeilijk vol te houden het dieet of valt het mee? En hoe smaakt alles?

15. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    mamavanjordy: elk onsje is er 1! als het maar - gaat toch ;)

joan: hoe was de sollcitatie?

sammie: succes!

hier: -2,2 kilo en sinds 2 dagen overgestapt naar de 800 want de 500 vond ik te zwaar
    dus gaat het wel minder snel,maarja leeft wel makkelijker

16. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    mamavanjordy, ook best een aantal kilo's dus wat je kwijt wil. Nou het begin is er in ieder geval. Wat betreft snaaien, dat herken ik ook wel. Echt lastig om niet toe te geven. Helemaal als er lekkere dingen in huis zijn.

Babybergen, dat is veel zeg! Jeetje goed van je. en staat de 500 en de 800 voor het aantal calorieën wat je eet?

Ik heb me vanmorgen gewogen en woog 91 kilo. Dus dat is min 1,3 kilo. Ik vind het vooral in de avonden moeilijk om niet iets te gaan eten na mijn avondeten. Maar tot nu toe gelukkig nog niet aan toe gegeven.

De sollicitatie ging goed. Het was meer een formaliteit ook. Iig kom ik in de databank en als ze een match hebben dan hoor ik het. Maar denk niet dat het heel vaak gaat voorkomen omdat er veel aanmeldingen waren en een traject ongeveer een jaar duurt.

Groetjes

17. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Babybergen: super joh er al zoveel vanaf. Ga zo door!

Joan: maar afwachten dan of ze een match kunnen vinden, ik hoop het voor je. Jij gaat ook goed hoor.

Hier 1 ons er weer af en ben nu 1 kilo kwijt. Ondanks gisteren friet eten, dus ik ben niet ontevreden. Beter dat het wat langzamer gaat dan te snel en wisselend.

18. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    joan: wat goed 1,3!
    ik heb idd ook moeite met de avonden

mamavanjordy 1 kilo is ook hartstikke netjes... het verschilt ook per persoon en per dieet hoe hard het gaat
    ik vind dat je altijd moet doen waar je je goed bij voelt

ja 500 en 800 staan voor de calorieen
    dus met de 800 versie val je minder snel af maar dan mag je wel iets meer en dan is het wat makkelijker..

vanochtend kon ik mij weer niet beheersen :$
    ik heb een weegschaal verslaving :cool:;)

maar hij was gelukkig niet teleurstellend! 75.3!!

19. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik wil me ook graag hier aanmelden.
    Heb gister een weegschaal gekocht en die gaf 75 kg aan!
    Na mijn derde zwangerschap heb ik iets langer dan een jaar bv gegeven en was dus weer op mijn gewone gewicht van 68 kg. Maar in okt gestopt met bv. Steeds heerlijk gegeten, gesnoept en lekkere wijntjes gedronken...en dus zo maar weer 7 kg erbij. Ben nu op zo'n punt dat het roer weer om moet!
    Vanaf vandaag dus begonnen, geen dieet maar veel water drinken, niet snoepen, geen koekjes,meer beweging etc. Kijken hoever ik hiermee kom...

Na mijn tweede zwangerschap is het me ook gelukt om 10 kg in 2 maanden kwijt te raken met slim belly en door te sporten.
    Dat sporten zit er nu even niet in dus probeer het eerst zo!

Allemaal heel veel succes!
    Kom op we kunnen het!

20. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

wat is het rustig hier zeg. Hoe gaat het met iedereen en met het diëten? staan jullie ook zo vaak op de weegschaal? Ik op het moment wel. Wil echt onder die magische grens van 90. Ha ha, staar me daar suf op, maar tot nu toe nog niet. Ik woog vanmorgen 90,3. Dus ben deze week 0,7 afgevallen. maandag moet ik weer naar de dietist (hopen dat ik niet weer wordt afgebeld). Ik heb mijn twee keer sporten deze week er alweer op zitten. Dat vind ik wel een lekker idee. :D

Babybergen jij deed een speciaal dieet toch? Atkins, als ik het goed heb? Is dat met die poedermaaltijden? Hoe bevalt het je? Ik vind het wel weinig klinken hoor 800 cal op een dag (500 helemaal). Ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Sport jij daarnaast dan ook nog? Mag je dan wat extra's? Wel erg fijn dat het voor jou zo goed werkt. Je gaat echt als een speer. Knap dat je je er aan kan houden!!

Welkom Rianne85, Leuk dat je ook mee komt kletsen. Hoe zijn de eerste dagen bevallen? Kan je makkelijk van het snoep ed afblijven? Hoezo zit het sporten er op het moment niet in?

Mamavanjordy, Mooi dat er toch weer een kilo af is. Goed bezig. Waarop staat de teller nu? En lekker he friet. Moet kunnen af en toe. Wat voor friet eet jij dan? Ik maak dan vaak ovenfriet super crunch. Ik vind die echt lekker en beter dan uit de frituur. Misschien dat ik dat vanavond wel ga eten, ha ha. Krijg er helemaal trek van.

Nou ik spreek jullie snel weer. Succes met afvallen meiden. We kunnen het.

Groetjes.

Deel Deze Pagina