Mijn goede voornemens: * meer voor mezelf kiezen.. betreft familie.. * Nog meer afvallen.. ben inmiddels 4 kilo kwijt maar terug naar de 75-70 kilo zou mooi zijn.. weeg er nu 80.. Verder geen voornemens.. ben wel tevreden!
*minder geld uitgeven *meer bewegen, vaker sporten (ach weet nu al dat ik dat een week volhou) *attenter zijn, vaker bij mensen op bezoek, kaartjes sturen etc.
Ik hou niet van goede voornemens in januari, maar ik wil graag wat kilo's kwijt... vind het wel heel zielig voor mezelf om dat in december te doen, dus daarom toch in januari beginnen. dus minder snoepen en sporten (bah, heb een hekel aan sporten!!!)
niet echt goede voornemens, kan me er toch niet aan houden, maar wil volgend jaar wel gaan lijnen, moet zeker wel 8kilo af, maar dat is niet stipt 1 januari hoor, pas als alle 't lekkers van dit jaar op is.. dus kan best pas in februari zijn..
Niet echt een goed voornemen, aangezien ik er nu al mee ben begonnen, maar wil tot juli 2010 geen nieuwe kleren meer kopen.
Mijn goede voornemens: Beginnen met roken Meer alcohol Proberen een kg of 40 aan te komen. Niet meer sporten (dat deed ik trouwens toch al niet) Nee grapje, mijn goede voornemen is om geen voornemen te hebben.
ik ga verder met afvallen,ik was er 10 kwijt,maar nu na al die dagen wel weer aangekomen!! en zeker stoppen met roken!!
sporten/afvallen...al die zwangerschapskilo's zijn er bij lange na nog niet af ..en stoppen met roken.
Mijn goede voornemens voor 2010 zijn: Stoppen met roken ( de datum is al bepaald in samenspraak met mijn DBverpleegkundige ) Betere waardes van mijn suiker En nog liever voor mijn familie en schoonfamilie zijn en natuurlijk mijn man!
jahoor hier zijn ze ook al gemaakt! en zelfs al beetje uitgewerkt op papier zodat ik het ook echt ga doen; 1. Afvallen, in juli 2010 trouwen we en dan wil ik echt weer stukken magerder zijn, dus tot april gaan de touwtjes heel straks! Daarna wordt mijn jurk op maat gemaakt dus moet ik stabiel blijven... 2. Minder geld uitgeven!!! En dat is echt hard nodig, wil op onozele dingen gaan bezuinigen, neem nu die 3x per maand minimaal dat we een broodje oid buitenshuis nemen... tevaak naar de stad oid. Of die kliekjes wat weggedonderd wrden, de tv die op standby blijft staan... naja zulke dingen dus!
-minder geld uitgeven aan onnodige dingen, maar even wat meer sparen, zodat ons nieuwe huis helemaal naar onze zin word. -Nu echt een verassingsweekend voor mij en mijn vriend regelen.Even tijd voor elkaar.Dat schiet er nog weleens bij in met een kleine en een vriend die 6 dagen in de week werkt..(en deze mama die net op zijn vrije dag meestal moet werken..) -naar schoonfamilie in Frankrijk gaan.
- zwanger worden EN blijven - meer in mn atelier kunsten - hardlopen uitbouwen (meer KM per x lopen) - lief zijn voor de rest van de wereld