Hallo Helaas heeft mijn erfstuk van mijn oudoom het na zo'n 30jaar begeven (het was een extreeeeem goede stofzuiger van Miele) Nu ben ik op zoek naar een nieuwe goede ...maar dan echt een goede stofzuiger. We hebben twee konijnen door het huis lopen en daarnaast hebben we zelf ook allebei nog eens erg lang haar dat dus altijd in de stofzuiger terecht komt. Heeft iemand een tip?
Is het in het gebruik ook fijn? bvb in gewicht, assecoires? Zat er wel over na te denken.... wist niet dat ze ook een animalpro versie hadden...bedankt
Tis dat ik al getrouwd ben met mijn man, anders was ik gaan trouwen met mijn Dyson animal pro. Wij hebben extreem veel katten rondlopen en ik ben zwaar allergisch, dus moet echt wel een goede stofzuiger hebben.
Tsja, t was dat of geen allle dieren (toen 19 katten en 2 honden, nu 14 katten en 1 hond) de deur uit doen en dat was dus geen optie voor ons.
Gezellig al die dieren Zag dat een dyson ook makkelijk trappen kan reinigen...is dat ook zo? Hij is nog redelijk zwaar voor een stofzuiger (9kg)
Deze inderdaad! Met een speciaal opzetstuk dat een roterend deel heeft, dus dat plukt de haren als het ware van het tapijt af. En ik vind m ook niet zwaar voor een fatsoenlijke stofzuiger, ik zuig de trap met dat ding in 1 hand.
Een roterend deel dat klinkt wel veelbelovend! Boven is het altijd een kriem geweest om de haren uit de vloerbedekking te krijgen Ik altijd op de knieen om met het borsteltje alles eruit te plukken...Goede tip!