Hallo dames, Normaal post ik niet veel hier, lees liever. Maar nou heb ik toch een groot probleem. Ik krijg steeds meer en meer grijze haren en ik ben nog maar 21! De eerste grijze haar werd ontdekt toen ik 16 was en sindsdien zie ik steeds meer grijze haren, naja grijs? Het is meer spierwit. Dit stoort me echt en om nou stees weer om de 6 weken mijn haren te verven zie ik niet zitten. Weet iemand waardoor dit komt en wat ik hier tegen kan doen, of zijn er meerdere dames die dit probleem hebben?
hier hetzelfde verhaal! idd avnaf mijn 16de mijn eerste grijze haar. Ja er zit niets anders op dan verven. Doe ik ook. verf het wel zelf hoor anders word het zo duur. het is genetisch bepaald en komt meestal voor bij mensen met donker haar. fijn hé?
Hoi, Hier het zelfde probleem... Al redelijk snel waren de grijze haren bij mij zichtbaar. (middelbare school, weet niet meer hoe oud ik precies was)(alhoewel grijs... Spierwit! ) Mijn man heeft zelfs als hobby "witte haren zoeken" als we rustig 's avonds op de bank zitten (alhoewel hij er sinds kort mee opgehouden is aangezien het tegewoordig te makkelijk is geworden. Verven heeft helaas geen zin, met een normale spoeling blijven de witte haren wit, en vallen dan juist nog meer op doordat derest van mijn haar een kleur heeft (nu heb ik van nature veel verschillende soorten bruin haar, een soort coupe soleil) En elke keer gaan verven om de uitgroei bij te houden, daar heb ik nog even geen zin in.... Momenteel heb ik het maar geaccepteerd. Het zit bij mij in de familie, mijn moeder was ook erg vroeg grijs. Maar ik moet toegeven dat ze nu wel prachtig haar heeft. Een mooie volle bos spierwit haar. Dus als mijn dat te wachten staat, dan vind ik het nog wel meevallen... In ieder geval beter dan dat kleurloze / futloos haar wat sommige oudere mensen hebben.... Helaas heb ik geen wonder middel om grijze haren tegen te gaan ( behalve eruit laten knippen door de kapster , zolang dit nog mogelijk is...) Maar mocht hier iemand het wonder middel hebben dan zou ik die maar al te graag uit proberen..... Groetjes Theeleut.
Hier hetzelfde probleem. In het begin trok ik ze er nog uit, maar als ik dat nu nog steeds zou doen, zou ik een hele kale plek op mijn hoofd hebben .... Ik heb echt een hele grijze plek op mijn hoofd en verder her en der grijze haren. Op DE tip wacht ik ook nog steeds, maar tot nu tot verf ik het met verf die claimt alle grijze haren te dekken. Helaas dekt het maar een paar wasbeurten....
Nala heeft eigenlijk alles al gezegd wat ik wilde zeggen, vooral dat stukje over de kale plek hihi. Ik blijf dus maar netjes verven. Zit niets anders op vrees ik.
ik kreeg mijn eerste op mijn 12e en heb er nu echt heel veel. Mij irriteert het nog niet, maar denk dat blijven verven de enigste oplossing is. succes
ik heb ook flink wat grijze haren, al sinds mijn 14e. mijn moeder was op haar 18e vrijwel helemaal grijs. in de zomer (als de zon er dus veel opschijnt) verf ik heel constant, anders minder vaak. soms trek ik er wat haren uit..er zit niets anders op..
Hier hetzelfde en ik en eigenlijk wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik verf het ook maar gewoon vaak. Vooral in de zomer en ik draag mijn haar in een staart, dan valt het minder op.
Daar ben ik eigenlijk ook wel blij mee.. dacht dat er iets mis was met mij.. jammer dat er niets anders op zit dan mijn haren te verven, of de grijze/witte haren eruit te trekken
wat is het toch ineens heerlijk om van je zelf al blond (wit goud) te zijn dan valt het niet eens op. hahahahahahahahahahahhahahahahahaha maar meiden verven is de enige middel*volgens mijn kapper zou het helpen van biershampoo ook helpen alleen nu weet ik dat biershampoo alleen van het merk ghull te verkregen is en ongeveer 8 voor een flesje betaalt waar je ongeveer 7x je haren mee kan wassen.
wow! hoeveel shampoo gebruik jij wel niet?! guhl is supergecocentreerd, je hebt maar heel weinig nodig. mijn haar komt tot bijna mijn bh band, en ik doe echt lang met zo'n flesje (was het 2x p/week). heb een andere soort guhl, maar dat geconcentreerde hebben alle soorten. dus: heel klein beetje nemen (walnoot-formaat), beetje water erbij, en schuimen maar!
Coupe soleil! of een ander kleurtje in streepjes/strengetjes erdoor. Niemand die de grijze haren nog ontdekt Mijn dochter heeft het net andersom: zeer licht blonde haren met op hier en daar een roetzwarte haar ertussen Die zwarte haren zijn ook dikker en stugger dan de blonde haren. Groetjes van Kiki
Nou ben ik al redelijk op n leeftijd waarop grijze haren normaal zijn (denk ik....35) En ik ben donkerblond met lichtblond er door heen. Dus echt opvallen doen ze niet. Ware het niet dat ze zelf wel zorgen dat ze opvallen Ik heb er boven op mn hoofd net netjes naast mn scheiding (andere heb ik nog niet ontdekt iig) en die moeten altijd persee iets anders doen als de rest. 9 vd 10 x heb ik mijn haar wat tot op mn broekriem valt, in een staart zodat ze uit de weg hangen als ik Wendy vast heb of t huis houden aan t doen ben. En die haren zijn steeds korter als de rest, stugger als de rest, krulliger als de rest EN steken dus lekker omhoog...Alsof ze zoiets hebben van verdorie we vallen niet op bij deze haarkleur....nouja dan maar omhoog springen van "JOEHOE HIER BEN IK!