oh en voor de afvallers... ik vond deze site echt gweldig: www.valtaf.nl veel steun van medeafvallers, tips en bovendien makkelijk bij te houden wat je eet/drinkt/sport en weegt natuurlijk
Ik ben met streep je slank begonnen. Echt heel makkelijk te doen. En ik eet ineens alleen maar gezonder. Want een stuk fruit of groente kost je bijna geen strepen. Dus lekker op een wortel knabbelen, niks aan de hand. Ik ben nu 62 kilo, dus nog 5 kilo te gaan, Verder ben ik hard aan het afstuderen,
heb al diverse mislukte pogingen achter de rug, maar voor 1-1 stond er weer 1 gepland....stoppen met roken, en mn vriend ook. En het lukt ons. Mijn vriend kost t veel moeite maar t lukt m wel. En ik snap er niks van, maar ik vind het zo makkelijk. Heb al genoeg pogingen gedaan en werd gek van mijzelf, zo moeilijk. En nu? makkie.
@bosi: daar heb ik ook weleens naar zitten kijken.. maar dan moest ik betalen voor de site en kende verder niemand met enige ervaring ermee... dus toen ben ik toch maar verder gaan kijken ben benieuwd hoe goed het werkt
misschien heb je nu een betere motivatie? of eh.. ben je gewoon een beetje klaar met het roken *grin* way to go!
Nee, aan de motivatie kan het niet liggen. Die zijn hetzelfde als bij mn vorige zwangerschap. En de wens om nog gezond te zijn als mn kids groter zijn ook. Roken vonden we beiden al jaren niet meer lekker en buiten roken deden wij ook al jaren om van die stank verlost te zijn. Dus "klaar" met roken waren we al jaren, maar het lukte niet om van de verslaving af te komen. Ik snap er werkelijk geen snars van waarom het nu zo makkelijk is.
Owja, ik heb ook alweer mn volgende voornemen voor als ik geen BV meer geef. weer op mn oude gewicht (73 kilo) komen. Mijn lijf kennende zullen de meeste zwangerschapskilo's wel weer blijven plakken (ben nu net over de 100 en moet nog tot 1 Mei....)
Hoe gaat het met iedereen? Hier vrij aardig. Ga morgen wegen en dan 'lezen' jullie het wel. Denk zelf dat ik nu 81 kilo weeg. Was 85.
Hier is er 8 kilo af.... Nu ben ik echt niet een van de dunste dus er moet nog heel wat meer af maar het valt mij voor nu nog niet tegen. Nog nooit was mijn weegschaal mijn grootste vriend maar elke zaterdag ochtend naar het douchen sta ik er weer trouw op kom er met een glimlach vanaf
En hoe gaat het verder? Hier nog steeds hetzelfde gewicht, ik snoep een stuk minder en drink alleen cola in het weekend. Gaat heel goed!
Woww goed joh. Ik ben wel niet aan het lijnen ja gedwongen, ik heb geen maag meer maar ik had ook veel overgewicht, ik woog 95 kilo. De eerste keer dat ik onder de 80 was, was ik echt blij en nu weeg ik 68. Alleen bij mij is het te hard gegaan, ik heb teveel vel nu maar ja als ik genoeg hersteld ben ga ik toch een keer de plastic chirurg bezoeken. Voor mij word dat vergoed