auto ongeluk :'(

Discussion in 'De lounge' started by Joyciejj, Jan 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,486
    223
    63
    Het jaar begint goed! Rij je vanmorgen naar het werk, raak je 2 paaltjes, auto total loss! Gelukkig heb ik zelf niks en snap er helemaal niks van hoe zoiets kan gebeuren.... ohhh ga zo hard janken :'(

2. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Dat is gewoon echt kl.ote! Gelukkig heb je zelf niks, maar het blijft gewoon echt piep.
    Nou ja, je kan je pech maar gehad hebben voor 2014, de rest gaat vast veeeeel beter.

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Aww dat is kak :(

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Balen zeg :(

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Balen!!! Gelukkig heb je zelf niks.
    Hoe kan het dat met raken van twee paaltjes Total loss is? Of is het gewoon een oude auto.

6. knap

knap Niet meer actief

balen zeg. gelukkig mankeert je zelf niks dat is het belangrijkste.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Waarschijnlijk al een heel oude auto en zal er door de paaltjesiet flunk beschadigd zijn.

8. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,486
    223
    63
    Tis een volvo van 2004...
    Maar de zijkant zit goed in elkaar en waarschijnlijk is ie scheef.. mja afwachten..

9. angel229

angel229 Niet meer actief

:(. Dat is piep!! Ik had vroeger een Toyota uit de prehistorie. Was altijd als de dood dat er iemand tegen aan zou rijden want dan was het 'dag auto'. 4.5 jaar geleden heb ik m ingewisseld en mocht ie dienst gaan doen als koekjesblik :D

10. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

O vervelend zeg! Dat risico loop je met "oude" auto's. Dan is het zo gebeurd. Echt geen leuk begin van het nieuwe jaar..

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Erg balen!
    Alleen je topoc titel is niet helemaal goed volgens mij. Dit is meer een aanrijding toch? Ik dacht nu even dat er gewonden bij waren ;)

12. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    De titel van het topic laat mij ook wat anders denken. Gelukkig zijn het maar twee paaltjes en is het verder afwachten.

Mijn man belde van de week op dat ie dus was aangereden. Van rechts, zo de deur in. Pff.. gelukkig met hem niets aan de hand, maar van de schade worden we niet gelukkiger.

Share This Page