Veel afvallen Beter voor mijn lijf zorgen ( minder stressen, gezonder eten enz) Genieten Hopelijk zwanger worden...( dit wens ik al 3,5 jaar)
*2 x per week fitnessen *Gezond eten, producten met e-nummers zoveel mogelijk vermijden * Meer letten op parabenen in bepaalde producten * 8 kilo afvallen voor 1 april * proberen met 70 euro boodschappen geld rond te komen per week mmm... dit is het wel zo'n beetje!
Ons gezamenlijke goede voornemen is beter opletten waar we ons geld aan uit geven en wat minder uit eten gaan. Mijn doelen zijn blijven sporten zoals ik nu al doe. Kijken of ik wat meer kan met mijn creativiteit (bijv eigen papierlijn maken en drukken). Me minder druk maken om zaken zoals werk. Het is belangrijk maar mijn gezin en geluk zijn belangrijker.
Mijn grootste goede voornemen is eigenlijk doorgaan met het pad dat mijn man en ik de afgelopen maand zijn ingeslagen. Namelijk elke dag een klein stukje opruimen en schoonmaken en het huis niet meer rommelig laten worden Daarnaast wil ik wat afvallen. En als laatste wil ik de financiën weer wat beter onder controle krijgen, want dat is een beetje uit de hand gelopen sinds de geboorte van ons zoontje
Ik wil graag: -het stoppen met roken volhouden(met zwangerschap direct gestopt). Nu al 3 weken geleden bevallen. -de laatste 8 zwangerschapkilo"s eraf krijgen. Dat zijn mijn doelen voor dit moment.