- Genieten van mijn zwangerschap en moeder worden - Genieten van de lieve mensen om me heen - Minder druk maken om zaken waar ik geen invloed op heb
- wat meer leren relativeren - minder de touwtjes in handen willen hebben - doorzetten met afvallen - meer genieten van het leven!
- Er een beter jaar van maken dan 2014.. Ondanks dat mijn lieve ventje geboren is dit jaar, is het echt een rot jaar Niet zozeer door onszelf, maar je kunt altijd beter je best doen, toch? - Meer naar mijn opaatje.. Hij is al 88 en wil hem nog lang niet kwijt, dus van de tijd dat hij er nog is, wil ik van hem genieten. - Ook hier moeten de zwangerschapskilo's er echt af, maar zoals jullie misschien in mijn handtekening zien, ben ik er hard mee bezig! - De tijd die ik met mijn lief heb, goed besteden.. We zien elkaar veel te weinig door wisselende diensten
* Ik wil mijn streefgewicht van 60 kg bereiken. * Meer geld sparen, zodat we begin 2016 een mooie, verre reis kunnen maken waar de temperatuur heerlijk is en we volop kunnen genieten van ons gezin.
afvallen Meer bewegen Geen suiker meer eten Meer geduld met m'n man hebben Minder snel gestrest raken als het niet gaat zoals ik voor ogen had.
- Ik wil graag volgend jaar 25 kilo afvallen (hoeft niet meteen in januari ). - Ik wil dingen betalen die ik nog open heb staan (school termijnen, eigen risico e.d.) - Meer genieten van mijn relatie met VL. Soms zie ik door de bomen het bos niet meer en reageer ik als ik gestresst ben dingen op hem af terwijl hij juist de liefste is voor mij). - Vaker stil staan bij wat ik wel heb en niet bij wat ik niet heb en zou willen hebben..
- Mijn werk "bedrijfje" professioneel gezien tot een hoger niveau tillen - mijn forumleven beteren...ben goed bezig vind ik zelf
Geen.. Gewoon lekker doorgaan met hoe ik bezig ben! Haat goede voornemens... Mensen die ineens massaal gaan afvallen... zwembad wat ineens ramvol zit en ik dus slalom moet gaan zwemmen... gelukkig verzwakken goede voornemen vaak naar een maand
Eindelijk weer beginnen met sporten. Meer tijd vrijmaken voor hobbies. Niet zomaar toegeven aan m'n vriend als hij me met puppy ogen aankijkt en ervoor zorgen dat hij eindelijk ook meehelpt in het huishouden en dat hij stopt met roken (getver wat stinkt dat toch!)
Beter leren slapen en dus uitgeruster, liever en actiever zijn. Het wel bekende afvallen! En dus hopen op een kindje. Voor het eerst als gezinnetje op vakantie gaan, naar het buitenland
Ik moet minder zeuren tegen manlief over het roken hihi! Ik vraag minstens 1x per week wanneer hij gaat stoppen, ja ik weet t, heel irritant, heb vroeger zelf gerookt dus weet hoe moeilijk het kan zijn. Je kan alleen stoppen als je er zelf achter staat en echt voor kiest. Iedereen die ergens mee wil stoppen/ beginnen/ op hoopt, heel heel veel succes lieve meiden! Dat 2015 voor ons allemaal een mooi jaar mag worden!!!