Hihi mij zul je niet in een zwembad vinden.. Tenminste niet voor mijn afval poging. Ik ga als ik beter op mijn voeding let en meer met mijn hondje ga wandelen al een stuk beter leven en dus ook afvallen. Maar begrijp het wel, alle goede voornemens en vervolgens na een maand (of zelfs eerder) in het oude patroon vallen.. Nou meid, je mag trots zijn op hoe je bent! Dus gewoon inderdaad lekker doorgaan met waar je nu bent.
Mijn voornemens zijn: - een fijn huisje voor mij en mn dochter - stoppen met roken - weer helemaal gelukkig en stressvrij zijn
Ik heb nog een goed voornemen: Ervoor zorgen dat ik volgend jaar met de Kerst ergens in het buitenland ben
De belangrijkste voornemen voor mij is het stoppen met roken. Ik wil er vanaf nu en 1 januari, rook ik niet meer.
Mijn goede voornemens zijn: * een goede moeder worden * niet meer beginnen met roken na de zwangerschap! * afvallen na de zwangerschap zodat ik snel weer mijn eigen kleding aan kan of nog een maatje minder * wat liever zijn voor mijn man want hij heeft het soms zwaar met mijn hormonen * me proberen niet meer zo druk te maken om wat andere mensen denken
Meer bewegen Weer een cursus of studie gaan doen (heb er net 1tje succesvol afgerond) en nu eens de beslissing gaan nemen, wel of geen broertje of zusje voor mijn zoon. Ben bijna 36. Maar eigenlijk hoop ik vooral dat ik gezond mag blijven. We hebben afgelopen dinsdag afscheid genomen van iemand in de familie, 43 jaar. Dan doet de rest er eigenlijk niet meer zo toe,
Niemand weet wat het nieuwe jaar brengen zal, 7 goede jaren worden gevolgd door 7 slechte jaren. 2015 zou voor ons, na 7 slechte jaren, weer een goed jaar moeten worden. Al 7 jaar heb ik dezelfde voornemens; genieten van mijn kindjes, genieten van mijn lief maar vooral genieten van het leven. Laten we hopen dat het dit jaar ook echt ongestoord en zonder al teveel ellende en zorgen mogen genieten van het leven. "Wish it, dream it, do it"