wat voor werk doen jullie (schooltijden?)

Discussie in 'De lounge' gestart door odet, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. odet

odet Niet meer actief

ik wil graag ander werk gaan doen, maar ik weet niet wat.
    ik heb papieren van ondernemer/manager.
    ik zou daar graag verder in gaan, maar dat zijn vaak banen voor 40-32 uur en dat wil ik nu nog niet.
    ik ga het komende jaar niet werken, dus ik heb tijd voor een studie.
    wat doen jullie voor werk?
    meth et oog op de schooltijden?
    wat doen jullie voor werk als je maar tijd hebt van 9 tot 15.00u?
    wat voor baan hebben jullie?

ik weet echt niet wat ik moet gaan leren wat dan ook nog nuttig is als de kids op school zitten straks

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Tja ik doe niets bijzonders, ik werk 3 dagen (papa 4 dagen), straks dus 2 dagen bso nodig op maandag en vrijdag. Maandag 2 uurtjes, vrijdag 4 uurtjes. Maar misschien ga ik m'n werkdagen nog wel aanpassen van vrijdag naar donderdag. Ik ga dan trouwens werken van 9 tot 17:30, mijn vriend is om 17 uur klaar.

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik denk niet dat je veel keus hebt in banen van 9.00u tot 15.00u.
    Waarom wil je geen buitenschoolse opvang?

4. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik werk op maandag en vrijdag van kwart voor 10 tot kwart over 3.
    De kinderen gaan om kwart over 8 ri school en de kleinste brengen we weg voor ik moet werken.
    Om 12uur is hubbie altijd thuis en eten de 2 schoolgaande thuis en om half 4 ben ik weer thuis.

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mijn dochter gaat nog niet naar school
    Als ze naar school gaat, ben ik eindelijk klaar met mijn opleiding. En wil ik 3 dagen per week gaan werken.
    Tso zal de eerste jaren wel moeten, tenzij mijn moeder vrij is.
    Bso zal ik kunnen regelen met mijn moeder, vriend, etc.
    Maar dat is voor latere zorg.

Succes!!

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Zodra mijn zoontje naar school gaat, ga ik 20 uur werken. 2x 6 en 1x 8 uur.

De dag dat ik 8 uur werk, is mijn man thuis. De 2 dagen dat ik 6 uur werk, kan ik hem mooi van school halen.

Tot die tijd werk ik 3x 8 dus 24 uur.

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Lianda wat voor werk doe je dan?

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Er is trouwens volgens mij genoeg werk wat wel binnen de schooltijden kan, maar in dat geval ligt het wel aan je baas, hoe flexibel die is. Hier een erg flexibele baas, maar ik vind 2 dagen naschoolse opvang geen probleem.

9. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Ik werk als leidster op een peuterspeelzaal, werk alleen maar schooltijden en ben alle vakanties doorbetaald vrij.
    Voor mij dus echt ideaal te combineren met mijn kinderen.
    En ik vind het superleuk werk!
    Ook altijd makkelijk als de kids bijv. studiedag hebben ze altijd mee mogen. En toen ze nog 2 waren en niet naar school gingen, mochten ze gratis mee. Heeft voor mij dus alleen maar voordelen gehad.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Lastig he DE ideale baan te vinden!?;) Ik ben er ook naar op zoek. Jasmijn gaat in september naar school en op dit moment werk ik 2 dagen in de week onregelmatig, in de 24uurs zorg. Dat betekent dat als ik moet werken, Jasmijn na school wordt opgehaald door onze gastouder. Ben echt blij dat ze bereid is om dat te doen. De school heeft wel een continuerooster, dus tussen de middag blijven ze allemaal over. Vanaf maart 2012 loopt mijn ouderschapsverlof af en moet ik weer terug naar 3 dagen werken in de week :x. Voor die tijd zou ik ook graag een nieuwe baan willen vinden die iets meer op mijn gezinsleven aansluit.
    Hopelijk vind jij ook snel de ideale baan!!

@Femmetje: Dat is zeker wel de ideale baan!! Helaas heb ik daar geen papieren voor!

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Doordat mijn man een bepaald beroep heeft kan ik niet een gewone baan nemen. Het kan misschien wel maar dan moet ik teveel regelen.

Daar heb ik dus echt geen zin in. Ik hoef voor het geld niet te werken maar wil wel iets doen. Omdat ik het leuk vind.

Ik ben zelfstandige en voornamelijk werk ik via de email vanuit huis. Ik ben nog maar net begonnen en ik studeer er ook nog bij. Maar het gaat erg goed tot nu toe.

12. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    @Kirst, inderdaad ideaal. Moet eerlijk zeggen dat voordat ik kinderen had ik afdelingsmanager was en ik ook altijd lange dagen werkte, veel uren, vaak avonden of tot laat en soms weekenden of zelfs feestdagen. Toen de kinderen kwamen wilde ik iets ander en ben ik dit gaan doen, dus het is niet zo dat ik het al heel mijn leven doe. In mijn klas destijds zaten ook veel mensen tussen de 25 tot 50 jaar, die ook een 'switch' gingen maken. Maar het werk moet natuurlijk wel bij je passen dat is en blijft het belangrijkste.
    Verder is het inderdaad behoorlijk lastig om DE ideale baan te vinden, in combinatie met schooltijden!
    Maar ik zou er ook geen moeite mee hebben als mijn kinderen naar de bso ofzo zouden moeten 2x per week, want daar zijn ook genoeg leuke dingen te doen voor ze, maar in mijn geval is het niet nodig.

13. odet

odet Niet meer actief

ik heb dus ook gewerkt als leidinggevende in een winkel voor ik kinderen kreeg.
    toen heb ik besloten om maar 2 dgn te gaan werken en toen was ik mijn functie kwijt.
    peuterspeelzaalleidster?
    daar heb je zeker spw voor nodig?
    waarom ik geen bso wil?
    tja, ik wil gewoon graag thuis zijn voor de kinderen en ik wil niet dat ze als ze zo jong zijn al zo lang van huis weg zijn.
    vindt het al erg genoeg dat ze straks hele dagen op school moeten zitten hahahaa

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier gaan de kinderen van 7:30 tot ongeveer 17:30 naar de opvang... straks gaat Eva om 8:45 naar school en dan 2 dagen tot 17:30. Dus dat is nog korter dan nu ;). Maar als je kindje nu niet hele dagen naar de opvang gaat kan ik me voorstellen dat je dat misschien niet wil.

15. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Planner, eigen tijd indelen, ideaal!!

16. odet

odet Niet meer actief

mijn zoontje gaat 2 hel dagen naar de opvang.
    nouja, hangt ervanaf hoelaat ik moet beginnen.
    als ik van 13.00 tot 21.00 moet werken, dan gaat hij pas als ik klaar ben en hij wakker is.
    das meestal rond half 10.
    en om 17.30 wordt hij weer opgehaald.
    als ik vroeg moet beginnen dan gaat hij al om 8u.
    dat vindt ik gewoon te lang.
    hoewel hij het er gewoon erg ggoed naar zijn zin heeft hoor.

Deel Deze Pagina