Ik had hier laatst gelezen over de escape room (Den haag, crazy doctor), hebben wij gedaan en was erg leuk! Nu ben ik nieuwsgierig of jullie nog meer aan te raden uitjes hebben! Brand maar los !! Ik dacht zelf aan pijl en boogschieten ofzo maar geen idee of dat leuk is.
Parachutespringen is super tof! Zelf wil ik graag een keer naar een schietbaan en dan met verschillende pistolen/geweren schieten, lijkt me gewoon gaaf om een keer te doen!
Het is wel inspannend, maar een klimbos is heel erg leuk, ook als het donker is. Verder is het een beetje afhankelijk van smaak en stijl. Ik kan heel erg genieten van musea over geschiedenis, rondleidingen door oude kastelen en ruïnes, of gewoon door gebouwen met een historische functie en sporen daarvan. Lange wandelingen door natuurgebieden kunnen ook heel fijn zijn. En met vrienden heb je natuurlijk de dingen als sauna, zwemmen, schaatsen etcetera.
Nu is het er het weer niet voor, maar in de zomer hebben wij een keer een tocht met een boot gedaan en daar zat dan een lunch bij op de boot en je kon zwemmen. Het was alleen met ons gezelschap dus geen megagrote boot met allemaal mensen. Was echt super leuk
Mag ik hier meteen een vraag stellen aan de dames die ervarimg hebben met de escape room? Wij gaan dat ook doen maar ik ben enorm claustrofobisch. Dus ik maak me hier wel een beetje zorgen om. Zit je echt met veel personen in een (te) kleine ruimte opgesloten? Als ik er al aan denk krijg ik al bijna een paniekaanval haha dus ben er echt heel huiverig voor!