Wie heeft hier ervaring mee? Ik wil heel graag een klein hartje op mijn vinger alleen de tattoo artist waar ik vaker heenga, geeft aan dat ze dit niet meer doet omdat het altijd uitloopt en binnen een paar maanden weg zal vervagen. Iemand ervaring of dit klopt? Vind het zó mooi...!!
Ik vind het ook heel mooi maar bij degene die ik ken die het hebben zijn het inderdaad uitgelopen lijnen geworden. Ik durf het dus niet aan oa daardoor. Want als ze net gezet zijn is het wel echt mooi en strak.
Dit klopt helaas. Collega van mij heeft er 1 en die begon na een half jaar al te vervagen. Hij is inmiddels bijna niet meer zichtbaar.
Klopt helaas! Wel erg netjes dat ze zegt dat niet meer te doen omdat het te snel lelijk word. Genoeg die het nog wel doen en het als makkelijk geld verdienen zien.
Vriendin van mij wilde dit ook en de tattoo artist gaf ook aan dit niet te doen omdat het en snel uitloopt en snel vervaagd. Andere leuke plek zoeken of wil je het echt perse op je vinger?
Mijn man heeft tatoeages op zijn vingers, ze worden inderdaad snel vaag. 1 van de twee heeft hij al een keer over laten doen (binnen een jaar).
Vingers vervagen idd snel. Is bij mijn zus ook. Op je hand zou wel kunnen. Ik heb ook een tatoeage op mijn hand.
Vervaagt vooral vlot, doet zeer. En het laseren van je vinger is echt vreselijk pijnlijk toevallig gisteren laten doen
ik heb op beide duimen een hartje, en de namen van 2 van de kids op mijn vingers staan, de namen zijn nog erg mooi, de hartjes daarin tegen zijn minder geworden en vooral de kleur die er in zit vervaagd snel…
Ik heb op meerdere vingers tattoo's, nu zo'n jaar en het is nog niet vervaagd. Tattoo artist heeft ook aangegeven dat het niet zn voorkeursplek was, omdat het kan vervagen. Maar zette het wel gewoon. Ik heb er geen spijt van iniedergeval