Hoi meiden, Wij hebben vandaag een driewieler gekocht en het was de laatste, we hebben hem zonder doos meegenomen want die was er niet meer. Maar dus ook geen gebruiksaanwijzing. De trappers staan nu in vrijloop, maar mijn dochter wil zelf trappen. We weten niet hoe ze nu vast moeten... Iemand een idee?
Is verschillend per 3 wieler maar meestal zit er wel een stelknop aan de trappers zelf of daar in de buurt die je kan draaien.
Bij de driewieler die wij hadden moest je de trappers tegelijkertijd naar elkaar toe drukken en dan klikte het vast. Bij die van mijn vriendin zat er een soort schijf aan vast die je vast moest klikken. Ook niet te vinden op internet?
Het is een smoothy driewieler, maar ik kan er weinig over vinden op internet. Naar elkaar toe duwen geprobeerd, maar helaas Er zit wel een soort schijf aan, maar we hebben al van alles geprobeerd maar het lukt maar niet. Balen zeg!
Het is de derde: ToyChamp - The enterplayment superstore! - Speelgoed, multimedia, gadgets, schoolbenodigdheden, seizoenartikelen Iemand een idee?
Kan je die gele ring niet uittrekken???je hebt dat grijze in dat wieltje met in het midden een gele schijf kan die eruit getrokken worden?
Oh meiden, we hebben het wiel even opengeschroefd maar dat hele systeempje is kapot van binnen. Mijn man zegt dat hij daar waarschijnlijk op de grond heeft gestaan en dat iedereen het uiteprobeerd heeft. He balen zeg...
Is er geen manier om dat te maken dan.Misschien heeft het bedrijf waar je hem vandaan hebt een oplossing voor jullie?
kun je hem niet terugbrengen? vind het belachelijk dat jullie een kapotte fiets hebben gekocht terwijl ze dat niet gezegt hebben!