regelmatige menstruatie geen eisprong (Clomid)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Franny72, Feb 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Franny72

Franny72 Actief lid

Mar 27, 2013
    144
    0
    16
    #1 Franny72, Feb 5, 2014
    Last edited: Feb 5, 2014
    Titel zegt het al. Ik ben opzoek naar dames die wel een regelmatige menstruatie heeft maar er geen eisprong plaats vind. Hiervoor heb ik Clomid in genomen die ik vanaf de 5de cyclus dag moest innemen 5 dagen lang. Mijn lief zijn zaadjes zijn supergoed ik moet alleen een goede ei hebben zeg maar. Hoop dat ik iemand kan vinden die hetzelfde heeft zodat wij elkaar kunnen steunen en of tips kunnen delen.
    Morgen heb ik een fm hoop dat mijn eitjes op Clomid reageren dan zijn we weer dichterbij onze droom

2. DSM

DSM Bekend lid

May 17, 2013
    730
    2
    18
    Gevonden! Cyclus van 32dagen en na 14 rondes nog niets. Labo onderzoeken wezen uit dat mijn progesterongehalte veel te laag was. Clomid gestart in ronde 15 zonder resultaat; verhoogt in ronde 16 en wederom zonder resultaat MAAR mijn progesteronwaarde is nu wel omhoog dus ik zet al mijn hoop op de 150mg!

3. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

Oct 31, 2013
    2,247
    537
    113
    Female
    Rotterdam
    Hier ook hetzelfde. Had vrij regelmatig menstruatie maar ook geen eisprong. Ik ben nu met de derde ronde clomid 50mg. Mijn prosteronwaarden waren ook te laag maar met clomid 50mg is het ook weer goed.

4. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Hadden jullie wel positieve ovu-testen ?

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Heel veel succes allemaal :)
    Ik had niet hetzelfde maar weet wel genoeg van clomid als er vragen zijn :)

6. Franny72

Franny72 Actief lid

Mar 27, 2013
    144
    0
    16

7. DSM

DSM Bekend lid

May 17, 2013
    730
    2
    18
    Ik had en heb knallers van ovu testen. Maar helaas hield het daar ook mee op. Hoewel ik ondertussen al blij ben dat ik daar maandelijks mooie streepjes zie :)

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ovulatietests zeggen helaas niks over of de eisprong daadwerkelijk plaats zal vinden. Het geeft het moment aan vlak voor de eisprong; dan kan het daarna altijd nog misgaan, helaas.. :(

9. skye81

skye81 Bekend lid

Aug 24, 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ik spring er even in..Ik dacht dat ik e.e.a. wist maar hier heb ik niet bij stilgestaan... Je kunt dus hele positieve ovu testen hebben maar geen eisprong? Ik wist dat echt niet..Dus uiteindelijk springt het eitje niet? Waarom is er dan toch een piek in het hormoon?

10. Franny72

Franny72 Actief lid

Mar 27, 2013
    144
    0
    16
    Dat vraag ik mij dus ook af. Ik dacht altijd dat er een eisprong plaats heeft gevonden als je menstruatie komt

11. skye81

skye81 Bekend lid

Aug 24, 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat dacht ik in eerste instantie ook, totdat ik las dat vrouwen met pcos alsnog een cyclus hadden regelmatig en onregelmatig. Dus ik wist wel dat er zonder eisprong een menstruatie kon plaatsvinden.
    Maar dat je dus positief test met een ovulatietest en die is duidelijk positief en dan alsnog geen eisprong hebben, daar had ik niet echt bij stilgestaan. Dat zou dus betekenen dat je eigenlijk nooit weet of er een eisprong heeft plaatsgevonden, behalve met echo. En sommige kunnen het voelen, maar ik was hier verbaasd over..

12. Franny72

Franny72 Actief lid

Mar 27, 2013
    144
    0
    16
    Dan zal ik het nog ingewikkelder maken ik heb altijd pijn wanneer mijn ovulatie komt, dus zo verrast dat een echo en een bloedonderzoek iets anders zegt. Het maakt je onzeker helemaal a l s een gynaecoloog ook nog zegt dat je op mijn leeftihd (41) geen PCOS meer hebt???????

13. skye81

skye81 Bekend lid

Aug 24, 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ja! Ik voel het ook iedere maand en als onderzoek dan iets anders uitwijst...Zou me ook onzeker voelen.

Dus als ik het goed begrijp ging je ervan uit dat je wel altijd een eisprong had door je regelmatige cycli, maar meerdere dagen achter elkaar een positieve test gaf dus aan dat het eitje niet sprong? Of dat was dus de aanleiding dat je het liet onderzoeken? Of het uitblijven vd zwangerschap?

Ik weet dat je liever iemand hebt hier die wat post waar je wat aan hebt, maar ik heb nu zelf ineens helemaal geen positieve testen maar wel pijn dus daarom las ik even mee.

Ik hoop dat er iemand haar ervaringen komt vertellen..

14. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Hier nog iemand.. met een vergelijkbaar verhaal, Ik heb PCOS en gewoon wel een regelmatige cyclus van precies 28 dagen. met een flinke menstruatie.

Helaas is doormiddel van echo´s en bloedonderzoek uitgewezen dat ik
    geen eisprong heb en ook geen volgroeide follikel(s) heb. ben sinds vorige week begonnen met Clomid 50 mg. en heb morgen mijn 2e echo om te kijken of ze volgroeid zijn. waren afgelopen woensdag 10 mm
    manlief heeft helaas verminderde zaadkwaliteit.

Dus heel spannend, weet nog niet veel van Clomid af zit pas in het begin stadium. Maar zo kom ik ook wat meer te weten door ervaringen van anderen.

De pijn of ( midden pijn ) herken ik ook, ik ging er daardoor van uit dat ik gewoon een eisprong had. juist omdat ik het gevoel vanuit me bekken voelde.

15. Franny72

Franny72 Actief lid

Mar 27, 2013
    144
    0
    16
    Heel veel succes dat 2014 ons jaar wordt;)

16. Franny72

Franny72 Actief lid

Mar 27, 2013
    144
    0
    16

Succes 2014 gaat het vast worden! !!!:D

17. Franny72

Franny72 Actief lid

Mar 27, 2013
    144
    0
    16
    Nee hoor skye81 alle reacties zijn welkom, wellicht dat we door ons vdrhaal te delen achter meer dingen komen hetzij negatief hetzij positief. Ik reageer tot nu toe goed op clomid mijn 3 eitjes waren en bleven mijn vorige 9mm op cd 9. Nu had ik op cd10 weer 3 eitjes 2 van 14mm en 1 van 15mm. Hopelijk zondag een positieve ovulatietest en dan maandag iui.

Share This Page