Twijfel om dit topic hier of bij spelen te plaatsen, maar hier komt de vraag: Onze kleine man vindt niks leukers dan op knopjes drukken, aan knopjes draaien, dat er iets gebeurd nadat hij dat doet (een lampje gaat branden, iets komt tevoorschijn). De meeste dingen zijn te simpel dus snel niks meer aan. Dus naargeestig op zoek gegaan naar wat soort van technischer speelgoed, maar nog niet echt iets geschikte gevonden voor zijn leeftijd (14 maanden). Tips hartstikke welkom!
Dl had zo'n babytelefoon van Vtech. Speelt ze nog steeds wel eens mee. Ding zingt liedjes, maakt dierengeluiden, leest cijfertoetsen op, etc. Vrij simpel maar blijkbaar toch heel leuk.
Hier ook de gsm van Vtech Maar ze vind de échte gsm's en afstandsbedieningen veel leuker, maar die krijgt ze niet
De Ark van Noach is bij ons non stop een hit. Misschien vind je zoontje hem ook leuk? Adviesleeftijd is 1-3 jaar. Ark van Noach | Intertoys Er zit een piano op, als je op de tonnen drukt komen er liedjes uit, er zijn 'verborgen' geluidjes (bv. als je op de kip drukt of aan het roer draait), de dieren kunnen eruit en als je ze terugzet hoor je het geluid dat bij dat dier hoort (de dieren in de ark staan op een vormpje die gematcht moet worden en de dieren op de ark moet je aan de hand van de vorm van hun poten terugzetten op de juiste plek) en tot slot kan de ark ook nog eens varen (rijden).
Alles van Vtech maakt heel veel lawaai. Maar ze zijn volgens mij nooit langer dan 5 min geboeid. Ik heb wel een kleine stofzuiger gekocht waar die echt een uur mee bezig is per dag. Zuigt een beetje en maakt heel veel lawaai.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b2/2a/7e/b22a7e47d8cf1c096dc886938bf7345e.jpg Dit soort dingen kan je zelf maken en zijn geweldig voor een dreumes!
Een speelgoedkist van Bosch. Groot succes bij onze zoon van 18 maanden. Spijkers slaan, boren met de accuboormachine, zagen etc.
Vtech maakt inderdaad veel lawaaidingen, maar die telefoon is leuk, mijn dochter van drie speelt er soms nog mee. Verder misschien een speelgoed kassa of hamertje tik, de plastic versie. Of autootjes die gaan rijden als je eerst achteruit trekt.
Van clementoni de sprekende auto vormenstoof is hier een gewild speelgoed. Het praat, rijd als je er tegen duwt en ze kunnen de vormpjes erin proberen te duwen. Zl doet de lastige vormpjes nu direct in de moterkap ipv door de juiste vorm uit gemakzucht
Tnx voor de tips! vtech is inderdaad vaak veel geluid en snel klaar, hoewel, sommige dingen langer dan andere natuurlijk en ook helpt het om dingen in de kist te doen en na lange tijd weer eens tevoorschijn te halen. Een kassa! Dat lijkt me inderdaad een goeie! En die zelfmaakdingen ziet er echt leuk uit, al weet ik niet of ik hem juist wil leren sloten open te maken 🤔 :*)
Laptopjes hebben genoeg knopjes om een kindje bezig te houden. WN het neemt weinig ruimte in beslag als je het even weg legt of mee neemt. Mocht je ernaar zoeken. Kies er dan 1 die niet heel makkelijk dichtklapt.