Hoi dames, Misschien een beetje een gekke vraag.. Maar als ik bij het douchen down under schoonmaak, voel ik vrijwel direct mijn baarmoedermond. Ben nu 10 weken zwanger.. iemand hier bekend mee?
Ja, bij mij kwam mijn baarmoedermond bijna uit mijn vagina naar buiten. Ik ben altijd bang geweest dat dat met mijn uiteindelijke miskraam te maken heeft gehad, maar de gynaecoloog heeft me ervan verzekerd dat dat niet het geval is geweest. Ik heb dus geen idee wat het betekent (als het al iets betekent), maar ik had het in elk geval ook! Héél raar gevoel was dat. Ik had het voor die zwangerschap nooit gehad en ik heb het daarna ook nooit meer meegemaakt.
Hoi Nizzie, Bedankt voor je reactie. Vind het ook gek, dus toch maar even de verloskundige gebeld. Die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken.. Wellicht dat zo blijft de hele zwangerschap.. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan.
Verloskundige vroeg hetzelfde, baarmoedermond of baarmoedermondwand. Het lijkt op mn baarmoedermond. Als ik het niet vertrouwde dan wilden ze wel kijken..
Ik heb het ook af en toe! Mijne is dynamisch. Misschien heb jij dat ook wel. Heb t bij al mijn zwangerschappen gehad een paar keer.
Woensdag afspraak. Het kon geen kwaad zei ze, dus dat moet ik maar aannemen.. verder nergens last van namelijk ook geen bloedverlies