Sochtends na het slapen bij eerste plas bloedverlies..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vivian22, 16 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Hoi meiden heeft iemand dit misschien ook..?
    Ik weet net een aantal dagen dat ik zwanger bent en ik heb bijna elke ochtend als ik uit bed kom en moet plassen helderrood bloed erbij.. 2e x plassen alleen nog maar een beetje lichtroze.. En rest van de dag helemaal niets

Zou dit kunnen komen omdat alles een beetje in de verdrukking komt als je slaapt of wat zou een logische theorie zijn..? Ik bloed zoizo al wel snel normaal gesproken en nu is het daar onder natuurlijk nog meer doorbloed..

Iemand ervaringen mee of logische verklaringen..?

2. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Toevallig zelf ook sinds een week last van bloedverlies, maar dat is anders. Meer roze/rood slijm rond de middag. 2 dagen gehad, toen 2 dagen niet en toen nog een beetje met bruin slijm. Heel vaag.. maak me er ook wel zorgen door. Ik mocht afgelopen week kijken en met 7 wk was er wel een kloppend hartje gelukkig. Daarna nog bloed verloren, dus ik hoop dat alles nog steeds oke is met de kleine..

Ik probeer mezelf in elk geval voor te houden dat zolang je geen mega krampen hebt en geen stolsels verliest, het niet perse op een miskraam hoeft te duiden.

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Kun je geen blaasontsteking (beginnend evt) hebben? Dat je er misschien geen last van hebt als je regelmatig drinkt maar wel na een nacht niet drinken?

4. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Maar dan zou het bloed gemengd moeten zijn met mijn urine denk ik toch? Het drupt echt erna er uit..

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hmm dat denk ik ook ja.. maar ik heb er geen verstand van hoor. Misschien laten checken zodat je dat kunt uitsluiten?

6. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Als je bloed plast lijkt het me handig om even de huisarts te bellen. Dat hoort niet.

7. NieTa

NieTa Bekend lid

26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Hier sinds een ruime week bloedverlies.
    Vorige week begon het met af en toe rozeslijm bij het afvegen en dinsdag een aantal maandverbandjes vol.
    Woensdag een goede echo gehad en een dag geen bloedverlies, om vervolgens donderdag weer bloedverlies en bruinverlies te hebben en dat heb ik dagelijks.
    Ik mag vandaag weer langskomen voor een echo en ondanks de goede echo woensdag ben ik bang voor wat we nu te zien krijgen.

8. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik zou even naar de ha bellen, gewoon voor de zekerheid

9. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Nee het is niet dat ik bloed plas..
    We zijn er nu achter dat als mijn blaas heel vol zit en er dus druk op komt,
    als ik dat in de ochtend uit plas er bloed komt. Nu ga ik elke nacht expres plassen zodat ik 's ochtends niet zo'n volle blaas heb en nu dus geen bloed meer :D

10. Feutelina

Feutelina Lid

30 mei 2017
    41
    8
    8
    Vrouw
    Ik heb rond maand twee 4-5 keer bloedverlies gehad. Begon helderrood en eindigde bruin, steeds 1-3 dagen met een week ertussen. Volgens de verloskundige was het een hematoom.

Deel Deze Pagina