Hoi Ladies Ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben, al dringt het nog niet echt tot mij door, maar mijn angst begin nu al voor als er iets mis gaat, hebben jullie dat ook? Ga morgen naar de huisarts. Hoe lang duurt het voordat je een Echo krijgt. En lichte krampjes kan dat kloppen. Heb nog zitten roken, af en toe een blowtje en ben wezen verhuizen dit weekend. Veel getild. Uiterraard stop ik met blowen en roken accuut. Maar het was een ongelukje dus ik had me er helemaal niet op voorbereid. Is dit schadelijk al voor het kind? Vast bedankt, ik zal nog heel veel vragen hahahah
Ík zou vanaf nu gezond leven en je weet vast wel wat dat inhoud. Tuurlijk heb je angsten, die hebben we allemaal. Ik had het in het begin ook heel erg en nu nog steeds hoor. Ik denk dat het pas stopt als je je baby gezond in je armen mag nemen. Een echo krijg je meestal rond 11/12 weken. Je kunt nu al een afspraak maken bij een verloskundige en zij zal je verder helpen en je vast gerust stellen meid. Ga er proberen van te genieten~. Groetjes
Pas na 6 weken heb je echt contact met de baby. Dus nu is het nog niet zo erg. Maar wel gelijk stoppen met alle slechte dingen! En iedereen is bang dat het misgaat volgens mij. Je voelt vanalles, maar wat het betekend...
een ongelukje? je was toch gestopt met de pil dan is het niet zo eerlijk dat je het een ongelukje noemt... en als je nu gewoon gezond gaat leven dan komt het wel goed en vooral genieten!
Ik wou net zeggen, ik lees net bij Zwanger dat je er naar uitkeek om zwanger te worden en het nu eindelijk bent :S
Ik ben gestopt met de pil omdat ik een andere anticonceptie wou nemen. Uiteindelijk samen met mijn vriend hebben we besloten om het definitief ermee te stoppen. Ongelukje absoluut niet, dat heb ik verkeerd gezegd. Verbaasd dat het zo snel was gegaan.. Bij ieder mens is dat anders Ga er zeker van genieten, en de gezondheid van mijn kleintje gaat voor alles. Bedankt iedereen
Vooral genieten, veel beter dan te liggen stressen over iets dat misschien niet gebeurt he. Van harte gefeliciteerd in ieder geval. Groetjes, N22