Hoi hoi meiden, Wij zijn nu in ronde 3 beland voor een brusje voor onze dochter. Ik werd in de eerste ronde na 30 dagen ongesteld, in de tweede na 28 dagen en nu.... nog niks. Ik heb gister en eergister veel zeurderige buikpijn gehad en steken in mijn lies. Verder had en heb ik nergens last van. Nu ben ik ongeveer een week geleden verhuisd en ook wat narigheid gehad: autoinbraak, autoongeluk. En ook ben ik met mijn werk verhuisd. Allemaal dus best heftige dingen. Nu dacht ik bij mezelf:zou ik misschien gestresst zijn geweest en dat daarom mijn ongi uitblijft ofzo? Ik wilde eigenlijk pas testen van het weekend. Ook omdat ik vannacht en morgennacht moet werken dus kan niet testen met ochtendurine. Ik zou zo graag zwanger willen zijn! Maar nu begin ik eigenlijk wel een beetje te twijfelen of ik wel zwanger ben, mede doordat ik nergens last van heb! Liefs J
Als jij test met de eerste urine na je slaap (of die nu 's-nachts of 's-middags is), dan heb je je meest geconcentreerde urine voor de test! Succes
als je echt zwanger bent maakt het niet uit wanneer je test. ik testte met 3 dagen overtijd posi om 18.00uur savonds. je kunt idd overtijd zijn door stress, ik weet nog dat als ik ongi moest worden in een tentamenweek het meestal wat later kwam, dan was ik zo 10 dagen overtijd terwijl ik verder stipt 27 dagen had.
Hoi ik heb vandaag getest met de clearblue digital en deze gaf aan: niet zwanger, helaas. Ik ga het na 3 dagen nog eens proberen en dan kijken wat ik die aangeeft. Is die weer negatief dan bel ik toch maar even de ha denk ik want dit heb ik eigenlijk nog niet zo vaak gehad dat ik zomaar zo lang overtijd ben. (nou ja zo lang, het is maar 4 dagen maar het lijkt een eeuwigheid) Afwachten maar weer! Liefs J
Ik ben ook overtijd .. Nu 4 dagen. Ook geen duidelijke testen. Dus ik moet ook afwachten , maar kan niet bedenken dat ik stress heb.. Niet meer als anders
Hoi hoi, Nou, gister toch ongesteld geworden hoor! Was ook wel een beetje blij! Nu op naar de volgende ronde!! Hoop dat het dan raak mag zijn! We gaan dan maar proberen om om de dag te klussen, zodat ik mijn ei niet mis!! Liefs J