zo'n pop waar je de haren etc van kan doen, is dat wat? En zo ja vanaf welke leeftijd is het echt leuk? Of is het zo'n ding wat er leuk uitziet maar waar niks mee gedaan wordt.
mijn dochter heeft m gekregen toen ze 4 werd. Ze is nu 7 en begint het nu een beetje leuk te vinden, het tutten en haren kammen. Was het de moeite waard? Mwah, maar ze kosten niet zo veel.
Mijn dochter kreeg hem toen ze 6 werd. De eerste weken speelde ze er veel mee, maar nu alleen af en toe. Vakt mij persoonlijk wel tegen... de haren gaan toch vrij snel in de knoop, net als bij Barbies
Het enige wat hiermee gedaan is: eenmalig pop verminkt met make up en haar coupe puinhoop. Verder niet veel. Zonde net als veel speelgoed. Volgens mij kreeg ze hem met 7 jaar.
Mijn jongste van 3 is dol op haren kammen en knipjes in doen. Nu staan mijn man en ik altijd model voor haar creaties. We hebben 2 kap-poppen in huis van haar zus, maar het haar van die poppen gaat altijd onherstelbaar in de knoop. Ze waren niet al te duur, dus wellicht dat de kwaliteit beter is als je een duurdere koopt? Als het zo goed kambaar zou zijn als echt haar zou ze er veel meer mee spelen. Ze vindt het ook leuk om ze te "schminken", maar bij die ene is het totaal niet te zien en bij de andere maar een heel klein beetje.