ervaringen Ipad

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke1983, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi hoi,

Mijn man heeft bij een cursus een Ipad gekregen. we zitten te twijfelen wat we ermee doen: houden of verkopen?

wat zijn jullie ervaringen met een Ipad? is het handig voor internet? zijn de apps die erop kunnen leuk?

alles is welkom :)

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    houden!
    super geinig ding, wij gaan hem volgende maand halen

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Houden

Ik wil er ook 1

4. Marieke1983

oke, maar waarom?

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Leuk! Makkelijk, kleiner dan een laptop, je kunt er heerlijk op internetten en zo. Het is net een iPhone in het groot, waar je niet mee kan bellen haha!

Ik wil er wel 1 maar ik vind ze te duur. Heb al een iPhone en een laptop, dus.

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb er een gekocht, ik heb er dus een in gebruik, en ik zou zeggen HOUDEN!!!!

Maar ja, ik gebruik hem voor mijn studie. Mijn man voor de grappige spelletjes. Ik voor internet in bed (toch wel kleiner als laptop), ik voor boeken.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ok waarom

Klein, handzaam,

Makkelijk om een leuk e-book mee te lezen op bed

Even snel iets op internet opzoeken zonder de pc of laptop helemaal aan te hoeven zetten.

Met een hoesje kun je hem ook als fotolijstje gebruiken ( door de screensaver aan te zetten)

8. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Heb hem ook!
    Leuk ding om even snel.... Maar zou mijn laptop er niet voor willen ruilen dus wij hebben gewoon nog beide!

HEb hem gehad omdat mijn man het tikken in bed heeeeel irri vind (maar hij gaat mega vroeg slapen dus kan ik in stilte surfen)

9. koala28

koala28 Niet meer actief

Houden!

Supermakkelijk en handig. Manlief heeft 'm altijd bij zich.
    Wat doen we ermee? Spelletjes, internetten in bed of onderweg, lezen (e-books), mail lezen, foto's bekijken, muziekje luisteren.

Je hebt talloze apps die je erop kunt zetten.

We hebben ook een kleine laptop en een I-mac voor het uitgebreidere werk.

10. Mijn vriend heeft 'm ook. Ik vond er zelf niks aan maar moet toegeven dat het toch wel handig is, gewoon om kleine dingetjes op te doen zoals even surfen, een bestandje lezen (of boek), spelletje oid. spelen, je hebt zoveel apps dat je er eigenlijk best veel mee kan. Maar het is inderdaad geen computer, dus ik prefereer nog steeds mijn laptopje hoor. Maargoed als je hem hebt gekregen is het een leuk speeltje, ik zou er denk ik geen 500 euro voor over hebben..

Ligt er ook aan of er 3g op zit of niet. Daar kun je namelijk niks mee als je geen abonnement neemt en daar betaal je dan weer flink voor per maand. Als je alleen wifi erop hebt kun je weer niet overal internetten, dus het is een afweging die je moet maken.

11. Keeley

Keeley Niet meer actief

Houden!
    Heb er ook een! Gekregen van het werk.
    Heel handig, kleiner dan een laptop, je kunt er mee internetten,
    muziek luisteren, agenda staat erop, notities kun je erin zetten, vanalles.

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Even een vraagje aan de Ipad bezitters:

Hoe werkt zoiets?
    Meet je er een abbo bij nemen, of kan je gewoon inloggen op je draadloos thuis internet? Want zo een abbo erbij kost natuurlijk ook weer geld???

kus miek

13. koala28

koala28 Niet meer actief

Thuis gebruiken wij onze WIFI verbinding (en op andere plaatsen waar WIFI is) en voor onderweg hebben we een internetabonnement van T-mobile genomen van € 10,- genomen met beperkte download. Maar veelal maken we gebruik van WIFI.

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb alleen de WIFI verbindingen (thuis maar ook bij bekenden daar heb ik de verbindingen al aangemaakt)

15. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ik ben echt a-technisch wat dat betreft hoor, ik heb van alles, weet hoe de apparaten werken maar het technische gedeelte....laat andere dat altijd regelen voor me!

Maar is WIFI hetzelfde als gewoon mijn internet thuis. Heb draadloos internet van ZIGGO
    Dus als ik zo een Ipad in verbinding met mijn router zet dan kan ik de Ipod gebruiken?'

kus miek

16. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Hi Miekie,

Ja als je thuis draadloos internet hebt, kun je dat ook (gratis) op je iPad instellen en als je thuis bent gebruiken. Als je een iPad zonder 3G hebt, kun je buitenshuis niet internetten (behalve als je ergens een draadloze (wifi) internetverbinding op pakt.

Het is wat mij betreft geen vervanger van de laptop, maar wel een heel handig internet-speeltje! Ik zeg houden, en als je er toch niets aan vindt, kun je hem altijd nog verkopen. Die dingen zijn vooralsnog nogal waarde-vast.

17. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Heb hem ook en hij is echt superhandig. Niks geen gezeur met kabels van laptops meer.

18. Marieke1983

we hebben besloten hem te houden... is idd een handig ding!

Deel Deze Pagina