hallo ik ben nieuw hier ik wou even een vraag stellen kan je als je denk dat je twee weken zwnger ben al zwangerschaps kwaaltjes hebben of voelen??? ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven xxx
welkom hier, en ik zou niet weten of je dat dan al kunt voelen, meid, dus helaas daar kan ik je niet mee helpen
Welkom op dit forum. Jazeker kan je dan al kwaaltjes hebben. Ik had ze ook een aantal dagen na de bevruchting. Zere borsten en errug emotioneel. Waar heb jij dan last van?
Hallo meid, Ik ben nu net 7 weken zwanger maar ik voelde het al na 2 a 3 weken. Zere borsten en heel erge zuurbranden. Dus misschien ben je wel zwanger. Ik hoor het wel als het wel zo zou mogen zijn. Succes. Veel liefs Fennita
n0u ik heb last van me b0rsten v00ral me linker tiet aan de zeikant en ja ik ben 00k em0ti0neel heb al vaak gehuild.. en elke keer chagerijnig en dan w0rdt het ruzie met me vriend meestal en ja als ik ga dansen dan krijg ik 0peens pijn in me buik steken enz0 en ja ik heb nu gister een s00rt 0ngesteldheid pijn en vandaag had ik geen echte buikpijn wel een beetje maar was 00k misselijk ik kan alleen niet k0tsen ik had me vinger al in me keel gedaan maar er kwam alleen maar slijm uit dus dat schiet 00k niet 0p en ik had een paar dagen terug 00k last van 2dagen hevige h00fdpijn.. xxx BaBy
z0 me vriend heeft vandaag v00r mij een zwangerschaps test gek0cht en ik denk dat ik hem m0rgen wel ga d0en als hij weg is want ik wil t0ch zekerheid hebben.. ik heb nu 00k gev0elige tepels en ik heb een tepelpiercind dus als ik zwanger ben gaat die eruit willen jullie 0p mijn berichtjes reageren??? xx veel liefs
Welkom op het forum baby, Ik zou als ik jou was morgen ochtend de test doen, dan heb je tenminste wat meer zekerheid! Veel succes! knuff
ja ik laat het weten ben er wel erg zenuachtig voor en als er nee uitkomt ben ik erg teleurgesteld xxx
mensen ik moet medelen dat ik helaas niet zwanger ben maar schijnzwanger omdat ik wel die gevoelen heb xxx