Hoi allemaal. Ik heb mij zojuist ingeschreven op zwangerschapspagina.nl. Ben 27 jaar, 4 jaar samen met mijn lief en samen hebben we besloten dat we klaar zijn voor de volgende fase/stap in ons leven. Als het mag en lukt, willen we graag een kindje. Dus tussen de werkzaamheden door aan het lezen over de nodige voorbereidingen en tips, met nu al de nodige twijfels. Slik toch al vele jaren al de anti-conceptiepil (is dat niet goed geweest?), wel of niet foliumzuur slikken (weet niet wat de meningen op het forum hierover zijn), gaan we het financieel wel halen (minder werken) en wat betekent de 'handtekening' van de berichten bij enkele forumleden; Cyclus (28) (33) enzovoort... Zoals jullie merken; erg onwennig en vreemd nog, maar leergierig! Nog maar net gestart op zwangerschapspagina.nl, dus heb nog genoeg te doen... Liefs, Enibas
Welkom Bij gebruikersinstellingen -> handtekening plaatsen kun je een banner of een tekst plaatsen die steeds onder je geplaatste berichtje staat
Welkom! Onderin bij de handtekening zijn de cycluslengtes per "ronde" Ene keer duurt je cyclus langer of korter dan de keer daarna, snap je? Ik slik wel zwanger worden vitamine en foliumzuur! Baat het niet dan schaadt hèt niet denk ik dan