Ik ben niekje84, en lees al een hele tijd mee. Ik wordt in oktober 28 jaar, woon 3,5 jaar samen met mijn vriend, en hebben een hond. Wij zijn in augustus gestopt met anticonceptie, en hebben afgesproken eerst een jaar te zien wat er zou gaan gebeuren.. ( de natuur zijn gang laten gaan ) Dit om het leuk te houden, en ons niet te veel te focussen op het zwanger worden. Op het moment ben ik op dag 4 overtijd (cyclus netjes bijgehouden op appje op tel) en ga ik vandaag maar eens een test ophalen. Dit gaat ons eerste kindje worden, dus dat is natuurlijk extra spannend. In onze vriendengroep zullen wij de eersten zijn, maar bij de sportclub dit ik in een damesteam met veel meiden die al kinderen hebben, dus dat is wel fijn voor de nodige feedback en vragen! Ik heb nu een aantal symptomen wat ik voorgaand nog niet mee heb gemaakt, bovenop een 4 dagen langere cyclus, op mijn toch altijd wel gelijke cyclus. #symptomen: sinds anderhalve week zeurderig, kramperig gevoel in baarmoeder en af en toe steken, zere, zwaardere borsten, en donkere, stijve tepels, slaperig en een zwaar gevoel in mijn hoofd.. Heel erg spannend allemaal, en ik hoop natuurlijk dat ik me straks kan melden in het februari 2013 clubje!