Vanmiddag bij de gynaecoloog geweest. I.v.m. mijn onregelmatige cyclus, en het niet zwanger worden na ongeveer 2 jaar. Ook hij vond mijn cyclus erg onregelmatig, en vooral de tussentijdse bloedingen die ik heb. De gynaecoloog heeft een echo gemaakt, en vertelde me dat ik waarschijnlijk nog geen eisprong had gehad. (terwijl ik dacht dat mijn ovulatietest toch aangaf dat dit wel het geval was !) hij was donkerder dan de streepjes die ik normaal heb, dus ging ik ervanuit dat dit positief was. Terwijl die eigenlijk donkerder moet zijn of net zo donker als de controlestreep. Mogelijk is ook dat ik helemaal geen eisprong heb. Om mijn progesteron waarde te meten moest ik ook meteen bloed laten prikken. Woensdagmiddag kan ik bellen voor de uitslag. Dan ga ik 2 weken op vakantie, en die maandag als ik terug kom weer een nieuwe afspraak in het zkh. Even afwachten wat het bloedonderzoek zegt dus.. Waarschijnlijk willen ze mijn cyclus gaan volgen, om te zien of mijn eitjes wel rijpen, om tot een eisprong te komen... Ben benieuwd wat de uitslag woensdag is ! En hoe het allemaal verder gaat ! Vind het wel eng hoor allemaal ! Gewoon te bang voor slecht nieuws denk ik.... ik was vandaag zo zenuwachtig, dat ik er buikpijn van had...
Dan breekt er nu wel een heel spannende tijd voor jou/jullie aan! Je 'vreest' toch altijd een beetje het slechte nieuws, dus het is heel logisch dat je er een gespannen onder bent. Zou ik ook zijn! Alvast fijne vakantie en hou je ons een beetje op de hoogte?
Zo meid, dat wordt een hele spannende tijd voor jou. Ik hoop dat je binnenkort toch positief nieuws krijgt en voor nu: probeer een beetje rustig aan te doen, al die stress is ook niet goed. (alhoewel het wel heel normaal is) *knuffel*
Jeetje wat vervelend allemaal. Zo zie je maar dat het niet vanzelf sprekend is kinderen krijgen. Al die onzekerheid is ook om gek van te worden, maar ja afwachten is het enige wat je kan doen. Fijne vakantie in ieder geval.
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik hoop dat ik het op vakantie een beetje los kan laten. Ik ga in ieder geval proberen om even lekker te genieten !
En ik hou jullie natuurlijk op de hoogte ! Woensdag krijg ik als het goed is de uitslag van het bloedonderzoek.
jeetje....hoop dat snel duidelijk is wat er aan d ehand is en dat ze je kunnen helpen! Heel veel sterkte, probeer van je vakantie tegenieten daarna breken spannende tijden aan.
Probeer alsjeblieft van je vakantie te genieten. Kinderen willen krijgen vergt voor veel mensen hier een enorme dosis geduld! Dus meid, geniet van je vakantie...probeer het 'los' te laten (ik weet als geen ander hoe lastig dat is en dat dat bijna niet mogelijk is) en van de liefde te genieten... En of het spannend is: het is Megaspannend! Fijne vakantie! Groetjes, Lola2.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Heel veel sterkte woensdag met het wachten en de uitslag. Geniet van jullie vakantie!
Ik heb zojuist het zkh gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek. Mijn progesteronwaarde was heel hoog, dus ik heb wel een eisprong gehad. Wat dit verder allemaal voor mij betekend weet ik niet, Ik denk dat ik dit 18 augustus allemaal wel te horen krijg... Afwachten dus... Ik ga proberen om te genieten in de vakantie ! 8)
kleintje, loop je in beverwijk in het zh? ik ook. geniet nu eerst lekker van je vakantie en probeer het inderdaad los te laten. en 18 augustus krijg je inderdaad waarschijnlijk wel je verdere behandelplan. succes in ieder geval
he meis dat is goed nieuws ik kreeg de uitslag van het bloed onderzoek en ik had dus geen ei sprong. nou heel veel succes met alles en geniet van je vakantie! liefs
hoi noa ! ik zit ook in het rkz in beverwijk. Bij dokter Roest. Een erg vriendelijke dokter, die meteen actie onderneemt ! Daar hou ik van !
kleintje, mijn eerste afspraken waren inderdaad ook bij dr Roest. inderdaad een vent die van actie ondernemen houd. ik heb weleens controle echo's bij dr Bobeck gehad, maar die is een stuk minder sympathiek pm me even met mijn email adres dus kunnen we msn-en als je dat wil
Hallo lieve allemaal ! Ben zondag om 03.00 's nachts thuis gekomen van vakantie. Heb heerlijk kunnen uitrusten ! Ben wel ziek geworden in frankrijk, ik heb de kattenkrabziekte, waardoor mijn lymfeklieren ontstoken zijn. Veel pijn, en een algeheel ziek gevoel. Was een nare ervaring wat de arts dacht eerst dat ik kanker had. Gelukkig is dat het niet. Maar de lymfeklierontstekingen kunnen weken tot maanden duren, en er is geen antibiotica voor. Maar weer afwachten dus.... Liefs