Laat ik me toch eens even voorstellen... Ik ben Maaike en ben ruim anderhalf jaar samen met mijn vriend. Ik ben intussen bijna 34, heb geen kinderen uit mijn vorige relatie die 13 jaar duurde (ik wilde met hem geen kinderen). Maar nu voelt het goed, we vinden allebei kinderen geweldig en hebben de eerste week van juni de pil de deur uit gedaan. Eerder was ik niet met baby's enzo bezig omdat ik geen kinderwens had, dus alle tips zijn welkom! Deze maand gebruik ik voor het eerst ovulatie testen. Ik ben er nog niet ervaren mee, maar het helpt allicht! Het zou mooi zijn als ik vriendlief een kindje voor zn verjaardag kan schenken op 20 mei! Moet het deze maand wel raak zijn natuurlijk... Ik ben trouwens militair, mn vriend niet meer, hij is veteraan (net als ik, maar hij zat bij de landmacht en ik zit bij de marine). We kennen elkaar via de moderne weg: internetdating! Ik ben actief met hardlopen, wandklimmen, scouting, dwarsfluit en Geocache. Deze site en het meeleven met elkaar voelt als een warme deken!
Welkom en succes maar vooral veel plezier met het hopelijk snel mogen verwekken van jullie eerste kindje!
Och, dat zou zeker een mooi cadeautje zijn. Slim dat je ovu testen gebruikt. Ik heb tegelijkertijd ook getempt, maakte het voor mij erg inzichtelijk. Aan je onderschrift te zien zit je nu rond je eisprong.....dusuhhhhh aan het werk! Hopelijk is het snel raak! Ik duim!
Dank jullie wel! @Zonnetje80: die testen vind ik nog niet zo duidelijk... Ik zie al de hele tijd twee streepjes, soms lucht, soms donkerder. Vandaag zit ik op dag 21 en lijkt het streepje iets donkerder, maar ik twijfel...