goedemorgen..

Discussion in 'De lounge' started by caroline16, Oct 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

pff... ik ben nog zoo moe!
    soraya besloot om 5.15u maar even kom klaarwakker te zijn..
    heb nog verschillende pogingen gedaan in de hoop dat ze zou gaan slapen maar helaas.. dus nu zit ik hier halfslapend bij de pc hahaha met een bak koffie!

fijne dag allemaal!

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Morguhh:p

3. caroline16

hahaha :p
    ben jij ook al zo wakker?

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Jaa haha,, vriendlief ging uit bed om te werken en ik kan nu niet meer slapen;) Naajaa ben er wel achter als ik me verveel ga ik naar dingen kijken die je alleen maar zorgen laten maken in de zwangerschap, zoals ik drink cola light kom er nu achter dat dat volgens sommige mensen helemaal niet goed is,, Oeps:)

En daar kom je dan achter als je net een 500ML flesjes cola light op hebt,, jaaaa goesso hoor dikkebuik!:x

en jij ook al helemaal wakker lees ik,, meisje wil niet meer slapen,, dat is ook balen!!Mischien valt ze strakjes nog even in slaap.

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Hier ook wakker!

Alleen ik moet helaas gewoon werken...

6. caroline16

is dat niet goed voor je nee? heb ik nooit geweten, ik dronk heel veel cola light in mijn zwangerschap.. ;)

jep, helemaal wakker, zit nu aan mijn twee bak koffie :p
    was om 5u al wakker, toen ging vriendlief eruit, en om 5.45 ging hij de deur uit.. en meestal slaapt soraya wel door maar nu dus niet.. :(
    dus die zit nu dr broodje te eten..

7. caroline16

hmm das dan weer jammer, maar het is alweer bijna weekend! ;)

8. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,409
    0
    0
    Goedemorgen! Hier heeft dochterlief ook net gedronken maar die ligt nu weer lekker te slapen. Hoop dat die van jou zo ook nog wilt. Aan de ene kant heb ik nu best zon om eruit te gaan (lig in bed met telefoon) en een lekker bakkie koffie te doen, drink bijna nooit koffie thuis. Zo voelt het een beetje als visite :p

@DIKKEBUIK: ik heb echt liters cola-light gedronken tijdens de zwangerschap. Niet te druk maken hoor! Ze maken je helemaal gek met wat wel en niet mag, probeer er ook nog maar een beetje van te genieten.

9. caroline16

goedemorgen..
    nou ik vrees van niet, die zit dr broodje te eten en telekids te kijken, en het zet er niet naar uit dat die zo nog in slaap valt.. achja, ben nu toch al zo goed als wakker..

10. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,409
    0
    0
    Oja telekids! Dat las ik net in het andere topic. Ik denk dat ik ook maar wakker blijf, ga later in de ochtend nog op visite en dan ben ik in ieder geval op tijd klaar, haha!
    Wat waren jou plannen vandaag?

11. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Goeiemorgen

Hier werd dochterlief om 6 uur wakker. IS al de derde nacht dat ze doorslaapt. Ik wil nog wel slapen maar dan komt andere dochterlief te laat op het kdv. Dus zit hier met een bak koffie voor de computer. Dames liggen allbei in bed.

12. caroline16

niet veel :p alleen even hier een beetje schoonmaken en vanmiddag boodschappen doen, als het droog is tenminste..

wel leuk, lekker op visite gaan!
    ik krijg morgen visite van mijn beste vriendin van de basisschool!!
    kwam elkaar 4 maanden geleden tegen na 12 jaar ofzo.. :D

13. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Chloé besloot ook om om 5 uur ff lekker te gaan keten in bed;)
    Gelukkig ging ze al snel weer slapen, vriendlief is net de deur uit en is voor 2 dagen weg, cursus van het werk, dus ben tot morgenmiddag alleen met haar!
    Ga vanmorgen lekker met haar en der opa naar een tuincentrum ff lekker neuzen:D

14. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Sjee das gezellie:D

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Oww bedankt dames!! liters doe ik niet aan nee!!:D 1 flesje paar keer per week! Gelukkig! Voel me door julie een stuk beter!!!!:D:D:D
    100000 dank u's!!!!!
    Ik wil julie wel kussen nu, pak van mij hart!:D:D:D

Wat zijn we hier allemaal lekker vroeg:p

16. caroline16

ja he? ze is nu ook 16 weken zwanger van haar eerste kindje,
    dus morgen laat ik haar alles zien wat ik hier heb liggen en kunnen we lekker bijkletsen!

17. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Een vriendin van mij is ook zwanger, uitgerekend op 5 dec. en die moet ik ook constant van alles vertellen over hoe en wat, tis haar eerste dus ze is enorm zenuwachtig voor de bevalling:D

Zij al tegen haar, daar moet je mij niet voor hebben aangezien ik een horrorbevalling heb gehad hahaha:D:D

18. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    En is je meisie nog zo actief??? Of mischien heeeeeeel mischien oogjes dicht??:p

19. caroline16

ik heb dr nu net in bed gelegd ;)
    ben benieuwd of ze wilt slapen..
    ook zo fijn, hele dag schema is nu foetsie want normaal word ze om deze tijd wakker.. pfff

20. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Ja dat vind ik ook altijd zo vervelend, het komt hier gelukkig bijna nooit voor maar als het voorkomt probeer ik altijd om weer zo dicht mogelijk bij het dagschema wat we altijd hebben te komen.

Share This Page