Ik maakte net zoiets raars mee..

Discussion in 'De lounge' started by mroos, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

Ik ging net boodschappen doen bij de AH. Ik had mijn handtas in dat voorste vak van zo'n boodschappenwagentje gezet(dom, I know). Was aan het begin van de winkel, er lag al wat fruit en groente in.
    Ik loop 2 meter van mijn karretje vandaan om verse pasta te pakken, draai ik me om; is mijn tas weg:$, met geld, autosleutels, alles..

Dus ik ren naar voren in de winkel, zeg dat mijn tas gestolen is, hou in de gaten of er iemand met mijn tas de winkel uitloopt en bedenk me ineens dat de auto dus ook gejat kan worden. Dus ik zeg tegen de filiaalmanager die ondertussen gearriveerd is dat ik even ga regelen dat iemand bij mijn auto staat(ik was helemaal in paniek). Eenmaal buiten zie ik iemand die ik vaag ken, dus even snel uitgelegd en die man wilde wel even 10 minuten naar mijn auto kijken. Dus ik draai me weer om naar de winkel om verder dingen te regelen. De filiaalmanager vroeg me waar mijn karretje was en hoe mijn tas eruit ziet, loop ik naar mijn karretje; Zit mijn tas er gewoon in:$8), helemaal compleet.

Dus filiaalmanager en anderen keken me echt aan alsof ik gek was, of zo voelde ik het tenminste haha. Maar ik weet echt zeker dat mijn tas weg was en dat het het goede karretje was!

Ik ben natuurlijk hartstikke blij dat mijn tas niet weg is, en zal hem nooooit meer onbeheerd achterlaten, had hartstikke hoofdpijn toen ik thuis kwam van de schrik.

Kan er gewoon echt niet bij wat er nu precies gebeurd is, of ik echt gek werd, of dat iemand toch echt mijn tas gepakt heeft haha.

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    zit alles er nog in dan?

3. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    wat schrikken zeg!
    nou kan me voorstellen dat je zo reageerde!
    vind dat je nog goed ad-rem gereageerd hebt hoor!

fijn dat je tas weer terecht is...
    nu maar lekker bijkomen!

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Owww gelukkig is je tas niet weg, maar je zal je vast lullig hebben gevoeld toen bleek dat je tas er toch nog in zat.

Wie weet was het wel zo'n verborgen cameragrap en kom je binnenkort op tv.

5. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    kans dat ze door hadden dat ze gepakt konden worden en snel weer terug gezet.....?

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mijn eerste gedachte...toch even in het verkeerde karretje gekeken.
    Maar het aller belangrijkste je tas is weer terug. En hopelijk met complete inboedel.

Kwebbel

7. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Pff vaag joh! Geloof je wel hoor.. Is hier ook al eens gebeurd.. ineens tas weg.. Bleek mn zus te zijn;) "Nooit je tas onbeheerd achterlaten meid." Nee die begreep ik haha...

Vanavond lekker met een kop thee op de bank in de relaxstand..
    Niet meer aan denken..

En nooit meer je tas onbeheerd achterlaten;)

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Jeetje dan schrik je zeg! Wel fijn dat je tas er toch nog lag (of is teruggelegd) Misschien dat de dief zich bedacht dat hij niet zomaar met je tas de winkel uit kon lopen.

9. danip

danip Niet meer actief

Misschien heeft iemand per ongeluk jou karretje gepakt, een stukje mee gelopen en is die er toen achter gekomen dat het niet zijn of haar kar was en heeft hem toen terug gezet?

10. tulip

tulip Niet meer actief

als iemand van plan was de tas te stelen en dan bedacht dat hij toch niet zo de winkel uitkwam, gaat hij toch zeker niet terug om de tas in het goede wagentje terug te stoppen. Die pleuren ze dan toch meteen op de grond.

Nee, ik denk dat je echt in het verkeerde wagentje gekeken hebt.:D

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Mijn eerste gedachte was, je was geschrokken en hebt gelijk alarm geslagen waardoor je tasjesdief ook geschrokken is en zich misschien heeft bedacht.

Heb namelijk een tijd geleden net zoiets meegemaakt in de prenatal.
    Ik had de luiertas aan de wagen hangen en keek regelmatig of alles er nog in zat (geeft dus al aan dat ik wist dat het een keer kon gebeuren) Portomonnee zat in een vak aan de achterkant. Blijkbaar ben ik gevolgd want bij de prenatal checkte ik ook even en het zweet brak me uit want mn portomonnee zat er dus niet meer in!
    Ben toen gelijk naar voren gelopen (het liefste heb je dat ze de deuren sluiten:p) maar ik kon me een moment herinneren dat er iemand dicht bij me zat toen ik naar kleertjes zocht. Die zelfde vrouw had ik aangesproken en ontkende dat zij het was. Ik kon haar natuurlijk moeilijk veroordelen maar mn gevoel zei dat ze het was. Nog een keer aangesproken weer ontkennen, later alles genoteerd wilde weggaan en zie mn portomonnee in het spenenvak liggen!

Later op videobeelden bleek dat het idd die vrouw was, ze was samen met een ander en ws doordat ik zo snel alarm sloeg heeft ze zich bedacht.

Hopelijk ben je inmiddels een beetje van de schrik bekomen!

12. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,565
    0
    0
    Jeetje dat is schrikken.
    Tja, of je nu eerst in het verkeerde karretje gekeken hebt of de dief echt zo netjes was om de tas keurig in het juiste karretje terug te leggen? Who knows?? Hij is in elk geval terecht en hopelijk met alles erin.

13. mroos

mroos Niet meer actief

Haha nou, het ging allemaal zo snel dat ik het dus ook niet meer 100% zeker weet, maar ik kan me herinneren dat ik snel checkte of het wel echt mijn kar was en dat ik toen dacht ja het is hem echt en de tas is weg..

14. mroos

mroos Niet meer actief

Jeetje dan schrik je ook ja..

Ja het is ook dom om je tas 'onbeheerd' achter te laten maar ik ben van het type 'dat overkomt me vast nooit' haha.

15. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    dit heb ik ook eens gehad.
    bleek dat een vrouw mijn karretje voor het hare had aangezien die meegenomen had... in plaats van haar eigen kar.
    en vervolgens toen ze er achter kwam weer terug gezet had. en toen stond ik daar half in paniek !!! zegt ze sorry mevrouw was niet de bedoeling om verkeerde kar mee te nemen.. agh kan gebeuren maar er ging van alles door me heen !!! doe ik ook nooit meer , heb niet eens meer een handtas !! ben altijd bang dat ding kwijt te raken nu. dus ik doe portomonee en sleutels en telefoon altijd vast houden... ken ik het niet kwijt raken ook .

16. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Ik hou mijjn tas altijd in mijn hand en de kar eigenlijk ook altijd vast. Ik ben er zo een die niemand vertouwd.

17. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    Precies hetzelfde verhaal heb ik vorige week meegemaakt, alleen ging het niet om mijn tas maar om de tas van een kennis die toevallig ook in de aldi winkelde. Verder precies hetzelfde verhaal..

18. tulip

tulip Niet meer actief

ja dat snap ik idd, het was meer een reactie op de mensen die zeiden, hij zal zich wel bedacht hebben. Dat leek mij erg sterk, de kans dat diegene dan alsnog betrapt wordt is wel erg groot dan he??;)

19. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je kan vragen of je in de AH de videobeelden mag terug kijken?

20. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    ja, idd!

Share This Page