SarahH stelt zich even voor

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door SarahH, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    Hallo allemaal!

ik ben sarah 24 jaar (nog wel want i ben de 24e jarig;)) en sinds 08-09-2011 getrouwd met Pieter (27). Hoewel we eigenlijk pas eind deze maand wilden gaan proberen zwanger te raken ben ik nu 8 weken en 4 dagen zwanger!!! We zijn dolgelukkig! Een reden dat we eigenlijk nog een paar maandjes wilden wachten was dat ik nog even mijn scriptie af moet maken zodat ik klaar ben met studeren en mij volop op het moederschap kan storten. Ik hoop nu dat ik me in mijn 2e trimester weer wat beter voel en mijn scriptie dan kan afronden. Nu ben ik te moe en misselijk om me te kunnen concentreren. Een andere reden om te wachten was dat we eind juli naar de olympische spelen in londen gaan. dan ben ik 34 weken, dus als alles goed gaat gaan we gewoon en als het niet goed gaat hebben we een annuleringsverzekering ;)

Gister hebben we de eerste echo gehad, eerst uitwendig en toen was vrijwel meteen het hartje te zien. maar daarna hebben ze voor een beter beeld toch inwendig een echo gemaakt (niet fijn). na meting werd ik 6 dagen terug gezet (wat met de vakantieplannen alleen maar goed uit komt). Omdat ik pas in week 9 bleek te zijn krijg ik over twee weken nog een echo, echt heel vervelend:cool:.

Ik ben wel heel blij dat we nog 7 maanden hebben voor die kleine komt, want we moeten nog wel wat dingetjes regelen. Onder anderen een nieuwe woning, maar helaas zijn we daarvoor afhankelijk van puur geluk. We wonen nu in een eenkamerappartement en dat zou niet bijzonder ideaal zijn (zeker niet aangezien we ook nog 2 konijnen en 2 katten hebben). We loten elke woensdag mee voor een woning, dus dat is steeds heel spannend. Maar als het niet lukt te verhuizen voor die kleine er is, redden we ons ook wel. onze ouders zijn nog kleiner begonnen.

Dat was het even voor nu :D als jullie nog vragen hebben stel ze gerust :)

2. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai Sarah,

Ook ik moet nog even mijn scriptie afmaken, maar 23 maart is mijn inlevermoment dus dat is vrij snel. Wat voor studie doe je?

Eergister heb ik mijn laatste pil gehad dus ik heb nog alle tijd om te knallen :)

3. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    Ik doe Dierweteschappen. Heb straks bijna 7 jaar over de Bachelor gedaan (doordat ik Fibromyalgie heb) dus ik heb besloten maar lekker geen Master te gaan doen. Ik kan toch niet echt werken dus zag ook niet in waarom ik dan al die moeite moest gaan doen voor een mastergraad waar ik niets mee ga doen. Ik ben heel erg gelukkig met mijn beslissing om dan maar huismoeder te worden en eventueel een simpel baantje van een paar uur per week te gaan doen.

succes met je scriptie!

4. Marisa82

Marisa82 Nieuw lid

6 feb 2012
    4
    0
    0
    Office Manager scheepvaart
    Dordrecht
    Sarah,

Gefeliciteerd met je 'onverwachte'zwangerschap.

groetjes
    marisa

Deel Deze Pagina