Hallo meiden! Ik zal mij nog even netjes voorstellen. Mijn vriend en ik zijn beide 24 jaar, woonachtig in Noord Brabant en al enkele jaren samen, gelukkig en wel. Inmiddels vinden we het wel het moment om te proberen om zwanger te worden. Ik ben een paar jaar terug al gestopt met de pil, omdat de hormonen geen positieve invloed hadden op mij. Voorheen altijd veilig gedaan, maar sinds drie maanden proberen we rustig aan zwanger te worden. Ik voorzie alleen nogal wat strubbelingen op de weg, omdat mijn moeder ook een paar miskramen heeft gehad door een te kleine baarmoeder waar ook nog een tussenschot in zit. Deze afwijking heb ik helaas ook meegekregen. Het zwanger worden op zichzelf zou, hopelijk, niet al te grote problemen hoeven te geven maar het voldragen wel. Dit heb ik ook inmiddels te horen gekregen van de gync., maar het is gewoon afwachten hoe het gaat lopen. Mijn moeder is uiteindelijk door middel van toediening van hormomen zwanger geraakt. Hopelijk dat wij een minder pijnlijke en lange weg te gaan hebben, maar we hebben er ons al op voorbereid dat het waarschijnlijk niet al te makkelijk zal gaan. Daarom dat we nu langzaam gaan kijken hoe het op de natuurlijke weg gaat en of het uberhaupt wel mogelijk is via de natuurlijke weg.
Welkom Mormel Dat is wel heftig, als je van tevoren al weet dat het moeilijkheden kan gaan geven Ik hoop van harte dat je toch snel zanger kunt raken op de natuurlijke manier!!
Welkom en succes met zwanger worden! Er zijn hier meer meiden op het forum met dezelfde afwijking aan de baarmoeder als jij. Ik heb er over gelezen.
Allebei bedankt! Ondanks dat je van tevoren weet dat het waarschijnlijk niet de meest makkelijke weg zal gaan zijn, we blijven er nuchter onder en zien we wel hoe het gaat lopen.. Maar hopen gewoon op het meest positieve natuurlijk! En ik zal eens het forum afstruinen naar ervaringen van meiden met dezelfde afwijking... Dankje voor de tip!
Hier nog iemand met een soort gelijke afwijking. Als je dingen wilt weten, pb me maar. Mijn zwangerschap was een verrassing & ben in de eerste keer zwanger geworden. Het kan allemaal hoor