Even een update...het is nog steeds rustig hier alleen de meisjesnaam blijft een issue...Mila is weggevallen na onder andere de meningen hier en ook in de omgeving... Nu vinden we Livvy erg leuk maar twijfelen over de spelling...daarbij kwamen we de naam Miley tegen die ons ook erg aan spreekt... Erg zijn we he... IK heb een poll gemaakt en ben benieuwd wat daaruit komt.
mila vind ik zelf ook niet zo. Miley vind ik wel weer heel erg leuk, hoor je ook nog niet zoveel. Hier in de omgeving in ieder geval. En Mila hoor je veel te vaak! Livy vind ik wel okay, maar niet zo leuk voor een volwassen persoon.
Ik vind Livvy voor een volwassene niet leuk. Ik zou dan eerder kiezen voor Liv en dan kun je haar als ze klein is altijd Livvy noemen. Miley vind ik niet leuk!
Ik hou niet van namen die eindigen op een ie klank. Vind ik vaak te kinderachtig klinken. Als ik moet kiezen zou ik voor Livy gaan qua spelling. Wat vind je van Mayla? (Maaila)
Jammer.. ik vond Mila de enige leuke naam. De andere namen vind ik afkortingen en Miley vind ik vreselijk. Ik zou het kind Liv of Olivia noemen en dan als roepnaam Livy
Livvy! Livy spreek ik uit als lievie zal wel door me geweldige engels komen haha. Miley vind ik ook erg leuk!