Hoi, Wij hebben 2 namen in gedachten voor een jongen, maar omdat deze namen bijna niet voorkomen, weet ik niet hoe deze namen overkomen zegmaar. Wij willen niet te apart doen ! Zijn benieuwd wat jullie mening/gedachten is als je deze namen horen. Timber Leonard
Ik ken een volwassen Timber. Ik vind het een leuke naam! Leonard vind ik te chic en is niet mijn smaak maar kan ook prima. Het zijn naar mijn idee geen pestgevoelige namen.. Maar als je tussen deze twee namen twijfelt zou ik voor Timber gaan
Dan idd Timber. Leonard vind ik idd te chic. Timber moet ik wel aam wennen maar vind het niet TE vreemd
Ik ken de naam Timber niet en moet gelijk aan houthakkers in Canada denken! Timberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Leonard is een prima naam.. ik ken een erg leuke Leonard. Wel rekening houden met de afkorting Leo.. en dat vind ik weer een beetje minder.
Ik vind Leonard ook leuk, maar de afkorting Leo heel erg lelijk. Timber heb ik nooit eerder gehoord. Even wennen, maar wel leuk. Zou zelf voor Leonard kiezen.
Timber erg leuk, en mocht iemand het gaan afkorten dan heb je Tim, en dat vind ik veel leuker dan Leo .... Maar dit is natuurlijk enkel mijn mening, volg je gevoel
Hele verschillende namen! Timber vind ik niet mooi (ik hou niet van aparte namen) en ik denk meteen aan Timberland en Justin Timberlake. Gewoon niet mijn ding dus. Leonard vind ik wel leuk, beetje kak inderdaad, maar dat is wel mijn smaak.