[FONT="] Hoi Wij hebben een dochter eline, en een zoontje lucas wij zoeken een leuke jongens/meisjes naam voor ons 3e wondertje we willen ons kindje graag 2 namen geven... dit zijn de namen die wij zelf al hebben [/FONT] [FONT="] [/FONT] Liz/Lizzy Mila Lana Julia Nova Lisa Lynn Lorena Mika Ruben Noah Damian Jamie [FONT="] [/FONT]
Meisjesnamen vind ik allemaal wel leuk ondanks dat meeste wel veel voorkomen. De jongensnamen: Jamie niet en Noah niet. Noah komt echt TE vaak voor vind ik, vind het echt een naam die voorlopig niet meer gekozen moet worden zodat die over paar jaar weer beetje origineel wordt! Van jongensnamen vind ik Mika of Ruben leukst.
De namen die jullie hebben, vind ik een heel ander genre dan Eline en Lucas (behalve Julia, Nova en Ruben) Fabienne Merel Annabel - Annabelle Ariane - Ariana Charlotte Aimée Isabel - Isabelle Juliët Mirte Dionne Anne - Anna Sophia Frederique Celeste Hanne - Hanna Ilse Carlijn(e) - Karlijn(e) Jolijn(e) - Jolein(e) Alexa Olivia Philip Julian Victor Oscar Fabian Jelmer Vincent Arthur Floris Jasper Marius Olivier Florian Justus
haha grappig mijn vriend vindt noah ook niet leuk en jamie dat doet hem denken aan jamie oliver mika en ruben vindt hij de leukste
Grappig, ik vind de namen die jullie in je rijtje hebben staan, niet zo passen. Vooral Noah, Jamie, Lynn, Lana, Liz, Lizzy vind ik een totaal ander genre dan Eline en Lucas. Maar over smaak en kleur valt niet te wisten
het hoeft ook niet dezelfde categorie te zijn, als het maar een beetje erbij past, ik vindt de nieuwe namen ook super leuk, dus ben gewoon benieuwd wat leuk klinkt
Eline en Lucas hebben allebei een naam van 5 letters en allebei een L in de naam. Misschien leuk om dat erin te houden? Uit jullie rijtje vind ik Julia perfect. Van de jongensnamen vind ik Ruben er het best bij passen. Hier wat ideetjes met 5 letters, 2 of 3 lettergrepen én een L erin. Jongen Alain, Allyn Albin Alger Alois Alvin, Elvin Alwin, Elwin / Elwyn Arlen, Arlie Billy Caleb, Calum Carlo Cecil Celso / Kelso Colby / Kolby Colin Daley Daryl Dylan Eldon Elias Ellis Elmer Elroy Elton Elvis Émile Ewald Felix Filip Helge Islay Jalen Jelle Julio Kamil Kyler Lamar Lenny Leroy Linus Logan Lonny Loren Louis, Louie Malte Nevil Nigel, Niles Nolan Ollie Pelle Riley, Rylan Selby Silas Tyler Willy Meisje Adèle / Adele, Adela Alana Aleah Alexa Alice Alisa / Aliza, Alida Arlie Bella, Belle Carly, Carol Célia / Celia, Delia Chloe / Chloë, Chloé Cilla Clara Elisa / Eliza Elsie Emily Flore, Flora Haley Hazel Helen Helga, Hella, Helma Hilda, Hilde Holly Jolie, Julie Kelsi Kylie Lacey, Lesly Laila Laura Lenny Leona Lexie, Lexia Liane Libby, Liddy, Lidia Lieke, Liese / Lieze, Lieve Lilja Lilly Lilou Lindy, Linde, Linda Lissa / Lyssa Livia Loren, Lorie Lotte, Lotta Lucie, Lucia Lynna Malin Marla, Marly Melba, Melva Merla, Merle, Marle Meryl Miley, Milly, Molly Nella, Nelda Ninel Odell Olive, Oliva Ollie, Polly Rylee / Rylie Sally Selah Selby Sibyl Silke Viola Zelma / Selma
haha dat is toevallig pim zo heet mijn vriend haha dit is trouwens mijn nieuwe account die ander is gewist
gaaf leuk dat je met ons mee denkt, het is inderdaad de l er in te houden ik ga ze even doornemen thanx
Lanah Julia Novah Mika Ruben Ik vindt deze namen erg leuk, maar zit met de namen eline en lucas wat past en wat past er niet bij pfff lastig zeg
weet je misschien een leuke 2e naam voor bij julia? mijn dochter heet isabella van der 2e naam en mijn zoontje jonathan beide 8 letters, dus zou leuk zijn als ik bij deze naam ook een 8 letterige naam kan vinden
Ik vind Julia echt perfect! Eline, Lucas en Julia! Veel mooier dan het o, zo populaire Nova. Nova met een h vind ik echt heel lelijk, net als Lana met een h erachter. Daar gaat je 5-letterige naam Bovendien komen de 'ie' klank uit Eline en de 'u' klank uit Lucas samen in Julia! Als je het helemaal goed wil doen, doe je een eerste naam van 5 letters met een L erin en maak je die 2e naam niet alleen net als de 2e namen van Eline en Lucas 8 letters, maar doe je er ook een a in (want dat hebben de tweede namen van Eline en Lucas met elkaar gemeen). Dan is het helemaal in lijn. Dus in geval van Julia misschien: Julia Annelise Julia Brigitta, Julia Brigitte Julia Carlotta Julia Caroline Julia Catarina Julia Cathleen Julia Cathrine Julia Eleanora, Julia Eleanore Julia Eleonora Julia Elisabet Julia Emiliana Julia Emmeline, Julia Emmaline Julia Fabienne Julia Floranne Julia Floriane Julia Francine Julia Gabriela, Julia Gabriele Julia Lauranne Julia Madelief Julia Madeline, Julia Madelina Julia Magnolia Julia Marilène Julia Mathilde, Julia Mathilda Julia Nathalie, Julia Nathalia Julia Philippa Julia Rosalina, Julia Rosaline Julia Veronica Julia Veroniek Julia Victoria Julia Vivianne
wauw je bent echt een exper is namen haha het is inderdaad leuker om 5 letters en 8 letters te doen en dan in de stijl van lucas en eline, weet je misschien ook iets voor een jongen? fabienne vindt ik erg leuk