Hai allemaal, Elke dag zijn er wel nieuwe aanmeldingen, zo ook die van mij Mijn naam is Kimberly, 24 jaar en nu 6 weken in verwachting van ons eerste kindje.. We wisten al een tijdje dat we graag kinderen wilden, maar in augustus toch het besluit genomen samen om te stoppen met de pil. Wij hebben het geluk gehad dat het meteen de eerste ronde raak was. We hebben volgende week woensdag onze intake bij de verloskundige. Ontzettend spannend allemaal! Hopelijk kunnen we dan het hartje horen kloppen Het lijkt me leuk om contact te hebben met andere zwangere vrouwen, dus zal wel regelmatig te vinden zijn op de site! Heel veel liefs, Kimberly
Dank jullie wel Heb net de mevrouw van Moeder voor Moeders thuis gehad, dus dat avontuur gaat nu ook beginnen.. Toch wel gek om te beseffen dat ik echt zwanger ben... Gek!
He Kimberley, We zijn even oud, ook eerste kindje en ik ben ook zes weken zwanger en een paar dagen! Gefeliciteerd! Het is spannend hè! Heb je al last van kwaaltjes? Groetjes Daphne
Hoi Daphne! Het is inderdaad allemaal ontzettend spannend! Echt een heel gek idee maar zo gewenst! Heb eigenlijk bijna nergens last van! Alleen wat sneller moe dan normaal, maar verder eigenlijk geen klagen (klop het meteen even af) Jij ergens last van? Liefs Kimberly
Het valt bij mij ook nog wel mee. Inderdaad sneller moe. Af en toe heb ik een vlagen van misselijkheid, maar die trekken heel snel weg. Geen overgeven enz. (gelukkig!). Mijn borsten zijn wel wat gevoeliger geworden. Af en toe voel ik krampen in mijn buik. Maar ik moet zeggen, dat ik me eigenlijk best wel heel goed voel! Wanneer heb je, je eerste echo? Ik ben aan het aftellen naar 14 oktober.
We hebben volg week woe onze intake bij de vk maar eigenlijk geen idee of we dan een echo krijgen Hopelijk wel, anders zal het pas over 4 weken zijn denk ik. Fijn dat je je ook zo goed voelt! Spannend hoor, dan ben je 8 weken ongeveer toch?!