Hallo! Ik ben Eveline en ik ben zwanger! Half april ben ik gestopt met de anticonceptie, cyclus kwam niet op gang en op aanraden van een kennis heb ik elke 2 weken een test gedaan. Mocht ik zwanger worden voordat ik ongi was geweest, dan is in ieder geval makkelijker terug te rekenen hoe lang ik zwanger ben. Afgelopen woensdag testte ik dan ineens positief! 2 testen gedaan woensdag en de dag erna nog eentje. En het was toch echt heel duidelijk. Dikke vette rode strepen, daar konden we niet omheen! Nu ongeveer een week of 5,5 zwanger maar helemaal zeker is het niet. Ik heb 18 augustus mijn termijnecho en 30 augustus de intake bij de verloskundige (tenzij bij de echo blijkt dat ik verder ben, dan kan het wat eerder). Samen met mijn vriend ben ik er voorzichtig aan van aan het genieten. Ik heb vrij weinig kwaaltjes dus het is dan ook nog erg onwerkelijk. Naast zwanger, ben ik nog veel meer. Ik ben 24 en werk in een woonvorm voor verstandelijk gehandicapte volwassenen. Ik woon in Lekkerkerk en daar woon ik samen met mijn vriend en 2 katjes. Ik ben tante van een jongetje van 4, een meisje van 2 en nog een klein mannetje van 1. Nou, een lange eerste post. Ik ga het topic even doornemen en leren kennen. Liefs Eveline
Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Mn ouders wonen ook in lekkerkerk, leuk dorp. Ben er dan ook regelmatig te vinden. Veel plezier op het forum. Groetjes Vanessa
Dank voor jullie welkomstwoord en felicitaties! @ Vanessa, wat toevallig dat je ouders ook in Lekkerkerk wonen!