Na 6 jaar !

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door monedoos, 12 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monedoos

    monedoos Actief lid

    12 mrt 2011
    261
    0
    0
    utrecht
    Bij deze wil ik mij even voorstellen.

    Sinds 2 dagen weet ik dat ik zwanger ben, en nog steeds erg verbaasd hierover.
    6 jaar geleden begonnen wij met onze kinderwens, wetende dat door een operatie bij mijn partner wij mogelijk wat hulp nodig zouden hebben. Dit bleek inderdaad het geval. Grote teleurstelling dat was het dat wij alleen de optie voor een icsi behandeling hadden.
    Na 3 pogingen en 4 top embryo's geen succes. De kosten om dit zelf te betalen was te hoog.
    Na alle teleurstellingen hebben wij ons aangemeld voor adoptie. Nadat wij ons nummer hadden ontvangen, melde mijn partner dat hij ook open stond voor een spermadonor. Ik heb ons direct aangemeld, en na vele gesprekken en onderzoeken ging onze wachttijd van 1 jaar in.
    In de tussentijd zijn wij getrouwd, rekening houdende met het feit dat we misschien toch de adoptie in zouden gaan en uiteraard omdat we veel van elkaar houden.
    De adoptie periode hebben wij met 1 jaar uitgesteld om zo aan de slag te kunnen met de donorbehandeling. Wij hebben 1 maand geleden het donorvoorstel geaccepteerd en hebben 16 maart a.s. de afspraak voor het startgesprek.
    Heel spannend allemaal.
    Vreemde was alleen dat ik vorige week ineens ongesteld werd leek het wel, 1 week te vroeg. Maar dat ging weg, dus ik dacht mmm vreemd misschien vergist in mijn cyclus ?
    Tot ik van de week erg moe was, maar ja had een laag vitamine d, en toch ineens een vaag misselijk gevoel had.
    Je denkt dan zeker in onze situatie niet direct aan zwanger zijn. Want ja de kans was 1 op 1000.000 volgens het ziekenhuis.
    Afgelopen donderdag een test gedaan van clear blue en bleek 1-2 weken zwanger ! Van mijn eigen man :)
    Wij kunnen ons geluk niet op !
    Uiteraard ben ik wel onzeker, is het allemaal wel in orde, de eerste echo kan niet snel genoeg komen, en horen alle klachten die ik heb er wel bij. Maar na wat lees werk begrijp ik dat de krampjes/steekjes in mijn buik erbij horen, de baarmoeder die aan het oprekken is.
    Ik durf niet te enthousiast te zijn tot we de echo hebben gehad. Maar als dan alles goed is dan kan ik de hele wereld aan :D

    Groetjes Simone
     
  2. vmb1981

    vmb1981 Bekend lid

    28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    welkom:D

    Wat fijn om te horen dat je nu zwanger ben. Wonderen bestaan! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en je een mooi kloppend hartje te zien krijgt op de eerste echo! Ik duim voor je!

    x vanessa
     
  3. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    wauw wat een wonder!!! Hopelijk heb je snel een goede echo en kunnen jullie nog meer gaan genieten van dit mooie wonder!
    o ja en welkom op dit zeer verslaafende forum waar je al je vragen, onzekerheden en enthousiasme kwijt kunt;)
     
  4. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wat fijn om te lezen dat geduld ook beloond wordt. Van harte gefeliciteerd, nu op naar de 1e echo. Spannend hoor!
     
  5. esmeralda76

    esmeralda76 Actief lid

    1 nov 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Van harte gefeliciteerd met het ohhh zooooo kleine wondertje.
     
  6. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    geweldig meid! En wat zal je man ook blij zijn!
     
  7. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.378
    3.246
    113
    Welkom! En van harte gefeliciteerd! :D
     
  8. ella27

    ella27 VIP lid

    22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wauw wat een groot wonder!
    van harte gefeliciteerd!!

    Enne welkom hier op het forum!
     
  9. Selina1984

    Selina1984 Fanatiek lid

    14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Wow, wat zou het gaaf zijn als het inderdaad gewoon geluk is.
    Das nog eens een wonderlijk wondertje.

    Ik hoop dat alles goed gaat en dat de echo er veelbeleovend uit gaat zien.
     
  10. Char1983

    Char1983 Fanatiek lid

    19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zo super zeg! Zoals een liedje al zegt "Eens in de zoveel tijd komen dromen uit!" Gefeliciteerd met jullie wondertje!
     
  11. mamasince2010

    mamasince2010 Fanatiek lid

    14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    welkom en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
    op naar een hele mooie echo!!!!!!
     
  12. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Jeetje welkom meis! Wat een wondertje dat hummeltje van jullie! Heel erg gefeliciteerd!!!!
     
  13. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

    Welkom :D
    En dat is zeker een wonder! Van harte gefeliciteerd!!
     

Deel Deze Pagina