Ik maak mij een beetje zorgen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door louan, 22 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. louan

louan Niet meer actief

Beste dames,

Misschien dat jullie mij kunnen helpen?

11 mei was de eerste dag van mijn menstruatie. Ik vond mijn menstruatie al zo raar omdat ik nauwelijks bloed had. Heel veel slijm met bloed af en toe. Dit heeft anderhalf dag geduurd...daarna bleef ik wel bruinverlies houden tot op de dag van vandaag.

Ik vind dit een beetje eng want heb dit nog nooit zo meegemaakt met mijn menstruatie. Meestal gewoon 5 dagen, waarvan 3 dagen wat zwaarder.

Ik ben nu beetje bang dat er wat aan de hand is:). Ik heb het bruin alleen bij afvegen na plassen eigenlijk. Maar zo lang!!???? Zit nu op dag 12:). Ook heb ik nog steeds lage buik en rugpijn?? Iemand dit ook meegemaakt????

2. Voila

Voila Niet meer actief

Hmm heb je al een testje gedaan om dat uit te sluiten?

3. louan

louan Niet meer actief

Ja...super licht streepje...dat had toch gewoon donker moeten zijn???

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik had dit bij eerste zwangerschap. Niet om je valse hoop te geven. Maar ook een menstruatie die veel te kort was met weinig bloedverlies. Toen t stopte test gedaan en die was negatief. Later werd ik ziek, dacht ik, maar bleek zwanger. Kwam er 1,5 week na bloeding achter. Bloeding was waarschijnlijk innesteling geweest.
    Aangezien je wel een streepje ziet zou t zo maar kunnen dat die komende dagen oploopt.

5. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Misschien dat je een late innesteling gehad hebt? Zou om de dag een testje doen en kijken of deze oploopt. Kunt nu alleen maar afwachten.

6. louan

louan Niet meer actief

@ Me26 hoe ben je er uiteindelijk achter gekomen?

@ Traum...

Ik kan idd alleen maar afwachten. Ik hoop gewoon niet op iets ernstigs.

Streepje is echt nauwelijks te zien..ik zie hem wel maar op foto moeilijk. Dacht echt dat hij dan veel duidelijker had moeten zijn.

Streepje kan nu ook op naderense eisprong reageren, want zit wel op dat 12. Maar dat bruinverlies vanaf menstruatie tot nu en mentstruatiepijn..met vanmiddag steken in linksonder vind ik gewoon vaag en heb ik echt nog nooit eerder gehad.

7. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Kan voorstellen dat je er erg onzeker door raakt ik heb ook wel eens streepjes op testen gehad. Als je je erg zorgen maakt morgenochtend even de dokter bellen wat je het beste kunt doen. Want is inderdaad apart dat je nog steeds bruinverlies hebt. Maar hoor wel vaker dat vrouwen dit hebben.

8. louan

louan Niet meer actief

Heb geprobeerd streepje erop te krijgen...denk niet dat je wat ziet hoor (ik heb trouwens ook vaker lichte streepjes die niks betekenen).

Maar nu in combi met dat bruinverlies:(

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zie niks op je test helaas.

En mocht het een innestelbloed zijn geweest wat 12 dagen (!!) geleden was begonnen, dan had je nu onderhand een knaltest moeten hebben en geen tuurstreepje sorry. Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan en dat zou je nu dan 12 dagen aan moeten maken. Kan dus niet met zo'n tuurstreepje.

Ik denk dan ook dat de kans vele malen groter is dat je test op een naderende eisprong reageert.

Wellicht dat je vanaf nu ovulatietesten kunt proberen?

10. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Dat is inderdaad wel een zeer licht streepje, ik vind het echt heel lastig. Is echt 50/50 wel of niet. Zou de dokter morgen bellen of een verloskundige.

11. louan

louan Niet meer actief

Ja dat dacht ik ook dat de test dan donker had moeten zijn Be Happy...zal eens een ovu test proberen...

Het baart me meer zorgen dat mijn menstruatie gewoon niet gestopt is...

Ik overleg sowieso wel met de huisarts...

12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Die plus testen zijn ook best laat pas wat donkerder. De 2v5 van Kruidvat laten je denk ik meer zien.
    Ik zie trouwens wel een streepje ☺️ Een plusje bedoel ik dan 😛

13. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik kwam erachter omdat ik dacht ziek te zijn, maar waren ook vage verschijnselen. Uiteindelijk dachten we, we doen toch nog maar een testje om t uit te sluiten. Ja diewas dus positief.

Ik zie op je test wel een plus, maar idd wel heel licht. Zou de kruidvat 2v5 kopen, die zou wel duidelijk moeten zijn nu.

14. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Heb je al contact gehad met de huisarts? Of andere testen gehaald?

15. louan

louan Niet meer actief

Hoi..

Nee gek genoeg of eigenlijk gelukkig is het bruinverlies gestopt. Heb nog wel last van mijn onderbuik en borsten. Denk dat het misschien naderende eisprong is. Ik ga morgen nog een test doen, maar denk niet dat ik zwanger ben...gewoon gekke cyclus geweest denk ik.

Ik laat het nog wel ff weten wat de uitslag van test was.

16. louan

louan Niet meer actief

Ik heb vandaag weer getest..onder andere omdat ik menstruatiegevoel achter schaambot blijf voelen..ook nog gevoelige borsten.

Ik kreeg weer een licht streepje..wel donkerder..maar die had nu toch echt flink duidelijk moeten zijn?

Mijn klachtjes passen ook goed bij een eisprong dus ik ga daar gewoon vanuit.

17. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Een streepje is een streepje! Die reageert echt alleen maar op het HcG hormoon... Foto?

18. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Wat vervelend! Ik heb afgelopen maand precies hetzelfde mee gemaakt. Normaal 3 tot 5 dagen ongi waarvan de 2e en 3e dag het hevigst zijn. Aantal weken geleden mn menstruatie gehad, althans 1 dag rood en de rest bruin bij alleen afvegen. Wat het geweest is geen idee..

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Vrees dat dit niet klopt. Helaas komt t vaker voor dat zwangerschapstesten ook reageren op een naderende eisprong

On topic.. er kan iets hebben gezeten wat mis is gegaan of je cyclus is een ronde van slag. De test had inmiddels wel donkerder mogen zijn als het raak was. Maar ook dat kan. Misschien was je eisprong later of de innesteling later. Het lichaam kan ons flink voor de gek houden

20. louan

louan Niet meer actief

Streepje kan ook op lh hormoon reageren. Ik heb ook een ovulatietest gedaan die is niet positief maar wel donker.

Ik zal foto van zw test erbij doen, denk alleen niet dat jullie wat zien. Op mijn mobiel zie ik hem wel. Maar dan nog had ie flink duidelijker moeten zijn...:)

Ik ga er vanuit dat mijn cyclus gewoon ff raar loopt....

Deel Deze Pagina