Nou je hoeft niet gelijk zo te reageren! Mijn broertje word bijna 3 dus die maxi cosi zal echt niet heel slecht zijn. En ik maak mij niet zo druk omdat wij nu (dyango is 5maanden) in totaal 5 keer met de auto zijn gegaan! Wij hebben geen auto dus ja. Daarom maak ik mij niet zo druk.
Ik denk dat Daphne en ik het alleen maar goed bedoelen... Mijn nichtje is bijna 1 en de MC die ik van mijn schoonzusje heb gekregen is dus niet meer goed, die ga ik dus ook absoluut niet gebruiken... Ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets gebeurd wat verkeerd afloopt doordat de MC de klap niet aankon of zo... Als je zelf geen auto hebt dan kan ik me inderdaad wel voorstellen dat het iets anders ligt!
Precies, wij bedoelen het alleen maar goed. Er is nog veel onduidelijkheid over wanneer het goedgekeurd is of niet. Er wordt op de site van MC zelfs gewaarschuwd voor oude MC's omdat het plastic na een aantal jaar niet goed meer is. Je moet er niet aan denken dat je MC valt en in 2-en breekt ofzo.
Njah sorry maar het schoot ff in het verkeerde keelgat bij mij. Maar volgens mij zeggen ze ook steeds iets anders. Laat ze het eerst eens goed uitzoeken voordat ze iets bekend maken.
Volgens mij zeggen ze niet steeds niet anders, maar staat het op sommige sites weer net wat anders uitgelegd. Is wel verwarrend natuurlijk.
Na 5 jaar is het plastic zo verouderd dat een MC niet meer betrouwbaar is. Tevens kunnen er (door bijvoorbeeld een ongeluk) kleine haarscheurtjes in het plastic ontstaan, waardoor deze ook niet meer veilig is. Hier waarschuwt MC al heel lang voor.
Ik heb ook zo'n E4 met een nummer met 03 eronder. En het is een tweedehands. Ik vind wel dat het allemaal tamelijk onduidelijk is omschreven hoor, t is een soort puzzeltje van magtnouwel of magtnouniet haha