Heeft er iemand nog een cheque boekje over van centerparcs. Deze boekjes zijn begin dit jaar verstuurd volgens mij. Er zitten diverse bonnen in. Zou iemand mij blij kunnen maken met z'on boekje, als je hem er nog hebt liggen of over hebt.
Park in duitsland. hochsauerland Daar zou ik wel bonnen voor willen hebben. We gaan met de hele familie weg. Dan zijn die bonnen wel handig. Als het niet teveel gevraagd is zou ik ze graag willen vandiegene die er niks meedoen. Alvast bedankt
Wat zijn dat dan voor bonnen? Korting op activiteiten of zo? Dan heb ik wel interesse in bonnen voor Kempervennen.
Als er iemand een bon heeft voor de vossemeren in belgie (als die er is). Dan zou ik die wel graag willen. Bedankt vast.
Hallo, Zijn dat ook bonnen voor het restaurant of zo.Ik heb dan wel belangstelling voor de Eemhof.Daar gaan wij binnenkort naar toe.
Ik heb ook nog wel zo'n boekje liggen heb alleen de bon voor de Hutteheugte eruit gehaald, zou evt wel willen ruilen voor een bon voor de Hutteheugte!!
Wij gaan in November een weekendje naar Hutteheugte. Dus bonnen die je aldaar kan gebruiken zijn zeer gewenst, weet niet wat voor bonnen het verder zijn?
Zijn bonnen waar je gratis activeiten mee kan doen. Bv. eemhof, gratis viar ferreta, of wannebe een ridder of prinses. En bij een enkele zit boogschieten oid. En soms fietshuur gratis voor 1 dag. Groetjes, Kili,
hallo, wie ow wie kan me helpen aan bonnen van centerparcs huttenheugte... ik houd me zeer aanbevolen.. groeten rian. ps: weet iemand of er gecontroleerd word op die 50 % kortings actie?
Afgelopen mei zijn wij in huttenheugte geweest met die 50% korting. Maar er is toen niet gecontroleerd. Wij hadden een e-ticket dus gelijk bij de slagboom kregen we al sleutels enzo mee.
heeft er iemand bonnen voor de huttenheugte? Welke activiteiten of bonnen zitten er daar van in? Ik heb wel interesse!
ik heb nog bonnen voor de vossemeren en hochsauerland daar vroegen jullie toch om? kunnen jullie die ruilen tegen een bon van de hutteheugte? en ze controleren daar niet vorige keer in ieder geval niet gedaan....