Hallokes, ik heb een abonnement op goed gevoel en er staan zeer goede artikelen in, deze keer ook verhalen van moeders met prematuren kinderen. Alsook het volgende Voor wie intresse heeft, weet niet of het in Nederland te verkrijgen is het tijdschrift In de nieuwe uitgave van goedgevoel staan artikelen over pms vruchtbaarheidsproblemen menopauze Alsook : help m'n kind luistert niet hoe voed je een kind positief op is mijn kind te dik gamen maakt je kind slim alsook : oma's gouden remedies jonge mama's aan de fles dit doe je met kindereczeem te vroeg op de wereld Zeer intressante artikelen. Alsook krijg je er een gratis kamasutraboekje bij Vond het misschien ook intressant naar jullie toe ivm de verhalen
Indien iemand intresse heeft kan ik je die versturen via mail, zal deze dan inscannen Gelieve dan even te laten weten welk artikel je wil lezen
In Wij jonge ouders staat nu ook een artikel over couveuse kindjes. Niet erg uitgebreid, maar wel interessant. groetjes, lisanne
vind het wel leuk, als het niet teveel moeite is. zou ik mijn mail pben naar je? wil graag over de prematuren lezen
heb het enkele malen geprobeerd maar komt steeds terug, je kan ook bij google een gratis gmail openen en zo kan je het wel ontvangen
Zijn jullie lid van vereniging ouders van couveuse kinderen? (Nederland) Die geven het blad "kleine maatjes" uit, elk kwartaal. En de verhalen die erin staan worden door leden zelf geschreven (je kan dus zelf stukjes hiervoor schrijven). Ik heb nu 2x geschreven, en dat ga ik vaker doen.