fikse keelontsteking

Discussion in 'De lounge' started by bumpie, Mar 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

gistermiddag werd ik opeens niet goed te pas was 's morgens al met keelpijn uit me bed gekomen. 's middags kreeg ik enorm spierpijn en kreeg het enorm koud. 's avonds toch maar getempt en ja hoor 39 graden koorts. Hele nacht slecht geslapen. Zo'n pijnlijke keel en me hals doet ook helemaal zeer van die opgezette klieren. En hoofdpijn.

Vanmorgen toch maar de huisarts gebeld en mocht langskomen. Omdat ik ook schildklier ontsteking heb wilden ze uitsluiten of het van de schildklier kwam. maar heb dus een flinke keelontsteking en alles is opgezet incl. schildklier. dus me nek/hals is lekker dik. Heb een ab-kuur gekregen. Me temperatuur is nog 39.0.

Iemand een tip om die keelpijn te verzachten? kan amper praten, slikken. Kan nu ook helemaal niets van mirthe hebben. Als zij in bed lag vandaag lag ik ook in me bed. Vanavond voor ik naar bed ga nog een ab-capsule en 2 paracetamols. Ben niet zo van de tabletten.

Iemand een huis-tuin-keukenmiddeltje?

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    ik heb een tijdje als doktersassistente gewerkt bij een huisarts.. had toen ook een keer enorme keelontsteking, en hij zei... 3 keer per dag spoelen met rode wijn! dat dat enorm goed hielp..

ik dacht, het is het proberen waard.. maar ik was wel na 1 dag van mijn pijn af!! dus mocht je nog een fles hebben staan probeer het!!

verder heb ik laatst een keer op aanraden van de apotheek tabletten met zink ofzo gekocht....... hele grote zuigtabletten en hierdoor ook binnen 1 dag van de pijn af!

hopelijk heb je er iets aan!!

sterkte en beterschap!

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

helaas geen rode wijn in huis.

Share This Page