Mijn Hotpoint Ariston wasmachine-droger doet het na 6,5 jaar nog prima! En niet echt een b-merk, maar ik heb 3 jaar geleden een Vtech babyfoon voor een prikkie gekocht bij de Wibra (iets van 15 of 20 euro ofzo) terwijl hij elders 120 euro kostte Hij doet het nog perfect!
Ik ben dol op winkels als Zeeman, Wibra en Action. Vooral voor pruldingen zoals kaarsjes, mandjes en andere versierinkjes, maar ook voor kleding voor zl en mezelf. Inderdaad, de kwaliteit van kleding van bv de Zeeman is minder dan van een a-merk (hoewel H&M bijvoorbeeld ook snel model is vind ik), maar voor zl maakt me dat niet uit (die groeit er zó snel weer uit) en voor mezelf vind ik het juist leuk om dan na een tijdje weer wat nieuws te kunnen kopen voor een prikkie
Mijn Indesit droger droogt onze wasjes al 11 jaar! Verder ook best veel Bestron en Hema apparaten in huis, werkt allemaal al jaaaaren prima! Koffie vind ik altijd wel goedkoop duurkoop. Goedkope koffie vind ik gewoon niet te zuupen en gooi ik dan weg als de verjaardagsvisite weer geweest is Voor ons graag Nespresso De muurverf van de Action dekte hier beter dan Histor!
Kan ik je zeker aanraden!! Ligt hier in Nederland op meerdere plaatsen en ook in Duitsland waar we vaker gaan aangezien we aan de grens wonen. De prijzen zijn echt goed en de kleding blijft ook mooi. Ook qua maten zijn ze ideaal want ik heb maat 34-36 in de lengte wat in de gewone winkels vaak lastig te krijgen is voor vrouwen of je moet echt dure jeans kopen, mijn man heeft maat 30 in de lengte, die heeft echt korte benen en dat is voor mannen nauwelijks te vinden in de gewone winkels maar bij de Takko hebben ze die maten wel
Jaaaaa die babyfoon heb ik toen ook gekocht☺super ding. En vaak spullen bij de lidl vandaan van de non food artikelen zijn ook prima. Mijn thermostaat kraan in de douche vd lidl en douchekop gaan ook alweer 3 of 4 jaar mee
Hier destijds voor 1250 een oud krakkemikkig autootje gekocht om een paar maanden mee te overbruggen, uiteindelijk 3jaar meegereden en moest helaas weg doordat ML hem wat smaller heeft proberen te maken. Dus hier was goedkoop zeker geen duurkoop.
Heb ooit eens een stijltang gekocht bij Kijkshop voor 10 euro, geweldig ding waar ik lang mee heb gedaan. Geen idee eigenlijk wat ermee gebeurd is..
Zelfde als Drieka, ik koop ook graag en veel bij de goedkoopste winkels zonder klachten (of niet meer dan duurdere winkels in ieder geval!) Spullen van Action, Zeeman, Wibra e.d. gaan echt al jaaaren mee. Maar ik lees vaak anders, dus volgens mij ben ik gewoon ontzettend zuinig op mijn spullen ofzo.
Ik ben super tevreden met mijn Bestron yoghurtmaker, onze Lidl douchekop en ook over onze Indesit wasmachine was ik zeer goed te spreken. Over onze Bauknecht wasmachine ben ik juist minder tevreden. Ook mijn Magimix keukenmachine was binnen een jaar kapot, daarom nu alles van Kenwood. De koffiecups van de Lidl zijn onwijs lekker al zal ik een echte Nespresso nooit afslaan haha. Inderdaad het wasmiddel van de Lidl. Ik ben nu niet thuis dus kan niet rond kijken maar dit is wat ik zo uit mijn hoofd weet.
Ik vind goedkoop idd vaak duurkoop, prul speelgoed van de action dat meteen uit elkaar valt of zeeman rompers waar geen model inzit na het wassen, en ook 2 tablets voor de kids gekocht van een hoogieboogiemerk welke na 2 weken het niet meer deden, nee heb mijn lesje wel geleerd, dan liever wat mee uitgeven
Hier slechte ervaring met de takko, kleding die ik daar gekocht had en na 2 keer wassen in de kliko kan gooien, zo lelijk geworden
Tweedehands buggy van 4.00 god wat een ding! Heerlijk Billendoekjes van action Luiers van lidl Rompers van wibra/zeeman (niet alle soorten trouwens)
Vaatwastabletten van de Lidl! Doen het geweldig!! Zeeman kindersokjes zitten prima! Kleding koop ik niet, vormeloze prul vind ik dat dan weer.
Vaatwastabletten en wasmiddel van de Lidl Pindakaas van A.H basic hmmmmmm vind ik echt de allerlekkerste! M'n handmixer van de Hema
Een heel deel eten is hier huismerk. Toiletpapier van bij Aldi. Vaatwastabletjes zijn net wel merk (Dreft), want die van 't huismerk waren hier waardeloos. Kleding koop ik liefst ietsje duurder, dan gaat het langer mee. En ik vind gewoon ook mijn zin niet bij bijvoorbeeld Zeeman. Hier komt heel veel van Paprika, M&S, ... Grote elektrische toestellen wel echt altijd merk. Kleinere dingen gewoon waar we die vinden, soms zelfs uit Aldi. Is 't tosti-apparaat dat 10 euro heeft gekost bij Aldi kapot na 2 jaar heb ik er geen spijt van. Alleen mijn elektrische tandenborstel van Aldi was kapot na nog geen 4 maanden ... Vond ik wel zonde van mijn 10 euro en had ik toch echt wel liever een jaar zien meegaan. (Nu maar weer gewoon manueel aan 't poetsen.) BH's komen uit C&A. Merk en dure geprobeerd en geen één die echt goed zat. Action zit hier crimineel ver, dus daar kom ik nooit (1 keer geweest en ik vond er eigenlijk niks - zonde van de brandstof dus). Mijn laptop waar ik op tik is overigens ook een tweedehansje van een onbekend merk . Mijn tante deed hem weg omdat ze een nieuwe ging kopen. Iemand hem helemaal laten opkuisen en hij werkt voor mij nog perfect. Denk dat ie ondertussen een jaar of 5 à 7 is.
Oh ja, mijn mascara van de Lidl beviel mij tien keer beter dan mijn Chanel mascara die ik ervoor had. Ook mijn sportbh van de Lidl bevalt hier super.