Ik zou vragen of je het op mg komen halen omdat je vlakbij woont, kijken waar ze dan mee aankomt. Ik vind dat ze het erg vaag houdt en dat er veel niet klopt!
Dit rekeningnummer komt via google eruit: www.opgelichtopinternet.nl. Dus NIET bestellen hier, is echt onbetrouwbaar!!!!
oh ja ik zie het, ik heb via google haar rekeningnummer ingestoest, en heb verhaal gelzen van mensen die opgelicht zijn.
Ja sorry, is een rare tik van mij. Ik google altijd eerst een rekeningnummer en naam e.d. voordat ik geld overmaak. Ik ben veel te bang om opgelicht te worden.
Misschien op marktplaats even haar bericht melden bij Marktplaats dat hetniet betrouwbaar is. Is zo sneu voor mensen wanneer die niet zo goed verder kijken en hun centjes straks kwijt zijn.
Heb je een eigen 'webshop' en maak je dmv diverse links gebruik van foto's van artikelen van andere webshops. Nee, lijkt me NOT DONE. Maar zoals al door velen gemeld -> onbetrouwbaar. Geen adres, geen telefoonnummer, geen kvK-nummer..... ja, dan moet je je toch echt achter je oren gaan krabbben! Maarja, er zullen genoeg mensen zijn die er dus wel in trappen <helaas>.
Bugaboo cameleon adviesprijs 789 euro bij ons compleet 525 euro! Dit kan gewoon echt niet kloppen.. IK heb ook een webshop maar wij hebben meteen een KVK nummer aangevraagd nog voordat de website online kwam. Ik zou hier echt niet kopen!!!
op de site hebben nu ook twee mensen neergezet dat het oplichters zijn. ik vond het ook apart dat er dan artikelen staan en onderaan een stapel foto's. niet echt duidelijk wat bij wat hoort als je niet weet hoe het eruit ziet. vind het ook een zeer goedkoop ogende site. net of het in 5 minuten in elkaar gezet is. ik zou het ook zeker niet vertrouwen. heel fijn dat de artikelen van mp er nu af zijn!
Jee dat is erg zeg! Asociaal van die meid die dat doet! Bah! Trouwens...kun je aan de hand van een rekeningnr geen adres krijgen???
Ze staat gewoon weer op marktplaats hoor: Advertenties van babystarz uit Zoetermeer , Zuid-Holland - Marktplaats.nl Alsjeblieft lieve mama's trap er niet in!! kus
et is inderdaad grote oplichting, is iemand op het idee gekomen babypark te tippen? neem aan dat hun hun goede naam hier niet mee in verbinding willen zien staan. alleen de welkomsttekst al staat vreselijk vol fouten en dan het hotmailadres. vreselijk hopelijk trappen er niet teveel mensen in