Zo babypark ook op de hoogte gesteld, kreeg een reactie terug dat ze het gingen uitzoeken en bedankt voor de tip. Ik ben benieuwd...
Hallo allemaal, Ik ben de eigenaresse van de site BabyBornmode.nl waar jullie naar verwijzen. Deze site heeft helemaal niets met de eerder genoemde Mandy te maken. Ik ben vandaag door meerdere van jullie per telefoon en e-mail benaderd, dus vandaar dit bericht van mij. Ik verkoop poppenkleertjes die ik zelf naai en heb hele goede referenties in mijn gastenboek, misschien dat Mandy daarom misbruik maakt van mijn gegevens. Als ik alles zo lees zou ik zeker geen zaken met haar doen.
@wilmat; Heb je dit al laten weten bij o.a. de politie? Ik bedoel, zij loopt nu te koop met jou KVK nummer. Zij schreef mij een e-mail met jou genoemde webshop en KVK nummer.
Het even aankijken?? Hmmz ik had gelijk actie ondernomen als ik jou was. Ik bedoel....iemand gaat aan de haal met JOU persoonsgegevens
Inmiddels heb ik bericht terug: Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw email. Ik stuur uw email gelijk door aan mijn kollega, wij gaan hier zeer zeker naar kijken! Vriendelijke groeten, Renée van 123website.nl
Me to Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw email. Ik geef deze zaak gelijk door aan mijn kollega, en kan u verzekeren dat we hier iets mee gaan doen! [SIZE=2][FONT=Trebuchet MS][SIZE=2]Vriendelijke groeten, Renée van 123website.nl [/SIZE][/FONT][/SIZE]
@wilmat je moet het echt gaan aangeven hoor bij de politie. ze zit jouw gegevens te misbruiken, als je je klanten wil houden zou ik het melden anders denke ze dat jij de boel bedriegt. Ik heb het bij mp weer gemeld. meer meiden moeten dat blijven doen hoor! vanmiddag stond die advertentie er blijkbaar ook al op en nu dus nog steeds.
Om de een of andere reden laat MP de advertenties staan, ondanks meldingen. Er is er eentje weg, want er stonden er 4 en nu nog 3. @Wilma Ik zou toch zeker ook actie ondernemen. Straks denken mensen nog dat jij met die oplichtster te maken hebt en lopen de klanten bij je weg.
Goed bezig meiden! @ Wilmat: Ik zou als ik jou was aangifte doen. Identieteitgegevens van een ander misbruiken is strafbaar.
Ik heb niet alle reakties hier doorgelezen, dus misschien meld ik iets dubbel (excuses daarvoor) Zie deze link: Marktplaats Oplichting - Het forum om u te behoeden voor oplichters op Marktplaats Daar staat onder andere dit: Ik ben weer een andere oplichtster/oplichter tegengekomen. Zij verkoopt onder de naam babystarz uit Zoetermeer. Zij biedt producten aan als: Bugaboo Cameleon Stokke Xplory Stokke meubelen Joolz kinderwagens Bloom kinderstoelen Maxi Cosi's uiteraard allemaal onder de winkel/adviesprijzen en alleen vooraf overmaken en ophalen is NIET mogelijk. Er is in 2009 al aangifte tegen deze persoon gedaan dus mensen WEES GEWAARSCHUWD!
Dit is een site, waar je kunt kijken of iemand er al ervaring mee heeft. Ook gaan zij voor je vaak kijken, of het idd te vertrouwen is enzo. OpgelichtopInternet - Index
Klopt, was al bekend. Als je haar opgegeven rekeningnummer invoerd op bijv. google dan kom je op o.a. deze genoemde site uit.
Misschien dat ze nu eindelijk door heeft dat het geen zin heeft. Al betwijfel ik het dat soort volk vind altijd wel weer een nieuwe manier op een ander op te lichten. maar vond het zeker een goede tip om het rekeningnummer te googlen. Nooit aan gedacht...