goedkoop bankstel

Discussie in 'De lounge' gestart door fopspeentje, 30 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    wij hebben een super mooie bankstel 2 + 3 zits van de leenbakker . 100 % runder leer. Ik vond het reuze mee vallen de prijs voor de twee bankstellen was ik 1048 euro kwijt.

Kan natuurlijk altijd goedkoper als je een normale stof doe. dan kan je daar al voor 500-600 euro 2 bankstellen kopen.

seats and sofa's uhmm ik zou het niet doen ze belazeren je daar met de prijzen. en huishoudpakketten die je volgens hun gratis er bij krijgt. maar eigenlijk koop je die gewoon zelf er nog eens bij. ze doen er 50 euro vanaf als je dat pakket niet wil hebben. maar vervolgens heb je nog eenbankstel die de prijs niet waard is. is een keer topic over geweest geloof ik..

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zo waren wij bij seats en sofas in eindhoven. hadden een topbank uitgezocht, beste stof die ze hadden en zouden 1500 kwijt zijn. (flinke hoekbank) met inruil van het gratis pakket kreeg je volgens mijn 100,- extra korting en zou dan nog 1400 kwijt zijn. vriend afdingen en werd al snel 1200 euro. toen zij ik en dan gaan we nu nog even bij de buren kijken (verkocht ook bankstellen) en toen zij die gast ineens dat hij nog is ging kijken wat er van de prijs af kon als we nog even zouden wachten. ineens kwam hij terug dat als we nu bestelde we maar 1000 kwijt zouden zijn. dus meteen besteld en hebben nu een super bank staan. hij is binij 2 jaar oud en nog inprima staat, en daarnaast goed schoon te houden door de goede kwaliteit stof.

als je naar hun gaat kun je dus goed afdingen

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hier ook een bank van Seats and Sofa's. Hebben hem nu 3 jaar en geen klagen hoor! Ze adverteren inderdaad met de goedkoopste stoffen, alles bij elkaar betaal je nog wel wat hoor. Maar ze geven er altijd allerlei knoei bij, zeg dat je dat niet hoeft en ze doen er wel een aardig bedrag vanaf. Succes!

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    maar hoe krijg je het voor elkaar dat ze na een paar mnd op zijn..??

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja hier heb je budget wonen, een xxl budget store en die hebben echt goedkope baken ook leer. onze hoekbank leer was maar 850!
    je zou kunnen zoeken via google naar een budget store of xxl winkel in de buurt.

Deel Deze Pagina