goedkoop barbequeen

Discussie in 'De lounge' gestart door belinda203, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Omdat het het weekend mooi weer schijnt te worden wil ik vriendlief verrassen met een barbeque. Ik wil er alleen niet erg veel geld instoppen dus ik ben op zoek naar ideetjes om simpele,betaalbare en lekkere dingetjes op tafel te zetten.
    Dus wie heeft er tips??

2. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Veel stokbrood erbij haha!
    Pastasalade of aardappelsalade erbij maken, kost ook niet al te veel,
    geen voorgekruid vlees halen maar zelf kruiden, veel lekkerder en goedkoper!

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

wij zijn net terug uit Portugal ..... hebben daar ook veel geBBQt. en wat heeerlijk is en heel goedkoop

heelee grote aardappelen (kan je bij groenteboer wel per stuk kopen denk ik...) met schil en al koken .... kwartiertje ofzo... en dan in folie op de kolen gooien...... beetje knoflook saus erbij. HEEEEERLIJK!!

4. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Wij hebben vaak saucijsjes, speklapjes van de Aldi, soms een hamburgertje erbij of iets wat net in de aanbieding is ergens. En inderdaad een stokbroodje, salade, komkommer, paprika, tomaatjes, radijsjes... Er kan vanalles bij! Veel plezier!

5. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik maak de sausjes altijd zelf. En stokbrood bak ik zelf af. Je hebt van die goedkope diepvrieshamburgers. En kipsate hoeft ook niet zo duur te zijn.

6. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    idd gepofte aardappels met roomkaas van de lidl,heerlijk.
    Daarbij zelfgemaakte sate van karbonade (karbonade in ketjap met knoflook,ui,koriander) nachtje laten trekken!
    of zelfgemaakt hamburgers met zachte broodjes en smeltkaas (lidl)

lekker zeg wij gaan morgen bbq-en!!! yesyesyes

7. Locusta

Locusta Niet meer actief

- Gepofte aardappels (inderdaad eerst zelf koken en neem de wat kruimige aardappels);
    - Vlees los kopen en zelf marineren. Wat je niet nodig hebt, kan dan zo in de diepvries ;) Voordat je vlees gaat kopen, eerst nog even in de diepvries kijken wat je daar nog hebt liggen dat je eventueel zou kunnen gebruiken;
    - Zelf stokbrood afbakken;
    - Zelf sausjes maken;
    - Zelf salade maken.

Eigenlijk een opsomming van wat hierboven al staan en vooral veel zelf doen :D

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    chamignons (de iets grotere) en die vullen met kruidenkaas... En dan in folie op de bbq:) hmhmh lekkekr!!

Vis: pangafilie ofzo kruiden met italiaanse kruiden en dan tomaatje erbij en dan inpakken in folie en op de bbq!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wij doen altijd broodje hamburger ipv alleen burger, patatjes doen we er vaak bij, stokbrood en huzarensalade. dat allemaal met nog paar stukkies vlees en je zit ech wel vol. en als toetje (als dat nog past) fruitcoctail, watermeloen druiven aardbeitjes enz enz

10. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Kilo kip halen en in stukken snijden en lekker marineren met de saté marinade van conimex en dan aan een stokje rijgen. Heerlijk! Ik wil ook bbqen van het weekend, maar heb nog maar heel weinig budget voor deze week dus doe het ook zo goedkoop mogelijk.

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Als we niet te uitgebreid gaan bbqen dan halen we vaak een pakketje bij de slager.
    Hierin zit:
    - hamburger
    - gemarineerde schouderkarbonade
    - een hele grote bbq worst
    - sate stokje

En dit kost maar 3 euro per persoon bij onze slager!
    Met wat stokbroodjes, salade etc erbij is het echt meer dan genoeg.

Deel Deze Pagina