O ik baal! Enkele weken geleden heb ik na lang zoeken de schoenen gevonden voor mijn zoontje die ik al tijden op het oog had. Ze zijn van het merk Cruijff en vielen (gelukkig!) mee qua prijs: 59, ze waren namelijk ook nog in de aanbieding. Enfin, hij had ze vandaag voor de tweede keer aan. Toen ik hem op kwam halen bij het kdv waren ze nog heel, hij rent nog even naar een autootje, zit er amper 1 minuut op (écht niet langer) en beide neuzen helemaal stuk. Tot op zijn sokken door gescheurd. Dit getuigt toch wel van een bar slechte kwaliteit? Ik weet dat kinderschoenen door het spelen sneller stuk gaan, maar 1x op zo'n autootje moet toch kunnen? Dat er beschadigingen op komen snap ik, maar echt de hele schoen is stuk.. Grr, balen! Koop normaal meestal schoenen van Clic! en Bikkembergs en daar is nog nooit iets mee geweest.
Heb de bon niet meer en heb ze begin juni al gekocht. Zoontje paste ze echter nog niet dus nu pas gedragen..
Afschrift van rekening gaat niet, heb ze contant betaald (hier baalde ik ook al van!) maar ik ga er wel mee terug. En neem denk ik ook contact op met het merk/de fabrikant zelf. Vind het echt belachelijk. En ik verwacht echt niet dat schoenen maanden mee gaan, maar in ieder geval langer dan 2 keer dragen!
Ik zou ook teruggaan.. Je kunt echt wel aan schoenen zien of ze vaak gedragen zijn.. Als hij ze pas 2 keer aan heeft gehad dan zijn ze nog gewoon nieuw! Daarbij vind ik indd dat je van schoenen van 59 wel mag verwachten dat ze langer mee gaan. Gewoon mee teruggaan dus..
Gewoon terug gaan ook zonder bon. Die heb je helemaal niet nodig. Ze moeten spullen verkopen van een deugdelijke kwaliteit.
Ik zou ook terug gaan. Leg alles gewoon goed uit, laat eventueel de zolen van de schoenen zien. Als hij ze iedere dag aan had gehad de afgelopen maanden dan zouden de zolen meer versleten moeten zijn dan van 2 dagen!!! Mss helpt dit zodat ze kunnen zien dat hij ze echt maar 2 keer aangehad heeft. Succes!
Gewoon teruggaan! Ik had het laatst met schoenen die ik voor mijn dochter bij Dolcis gekocht had. Waren ook binnen een paar keer dragen kapot en waren eveneens van een prijzig merk. Ze was bij mijn schoonmoeder toen ze kapot gingen en zij is meteen naar de winkel gegaan; zonder bon, want die had ik. De verkoopster zag direct dat ze vrijwel ongedragen waren en ze heeft zonder problemen nieuwe schoenen meegekregen. Ze hoefde niet eens het bonnetje te laten zien. Ik vond het trouwens wel een superservice.