Goedkoop behang

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vriend had een nieuw idee de kamer waar Sylvano over 6 maand naar toe gaat wit te schilderen en die dan leuk op de fleuren met muurstickers. Nu Zit er felgroen behang op met rare elven stickers dus hij wilde de stickers eraf trekken trekt die het hele behang mee. Dus het oude behang moet er af en dan zal er waarschijnlijk een oerlelijke muur achter vandaan komen (hele huis is niet voor niets behangen) Nu willen we dus opnieuw gaan behangen maar dit is een huis onder de leegstandswet wel staat het voor een veel te hoge prijs te koop en hebben we nog nooit een kijker gehad toch willen we er wel een leuke kamer van maken, maar het LIEF behang vind ik dus veel te duur! Iemand nog andere oplossingen? Goedkoop Cars behang ofzo is ook prima!

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Bij een bouwmarkt kijken? Of bij de Action?

Ik heb onlangs bij de Hornbach 'glow in the dark' behang gekocht voor nog geen 10 euro per rol. Echt geinig!

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Of op marktplaats kijken! Daar staan veel restpartijen op!

4. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
  5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    weet niet waar je woont maar hier in almere zit op een industrieterrein een winkel daar is alle behang 4 euro per rol.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw

Woon in Apeldoorn dus dat is helaas echt niet te doen :(

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Heb inmiddels lichtblauw behang bij de Kwantum gezien voor 4 euro per rol, denk dat ik daar dan maar muurstickers op plak goedkopere oplossing weet ik ook niet stoer Cars behang is ook al snel 14 euro per rol en het is een behoorlijk grote kamer. Marktplaats zijn de partijen in de buurt niet groot genoeg helaas. Ook de Action heeft alleen dat Barok behang of heel donker behang..

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja kan ook dat lichtblauwe doen, dan van die heeeele grote canvas doeken bij de action kopen en een zelfde maat dunne Houten plaat en die behangen met 1 mooie rol behang.

die dan om en om of op verschillende hoogtes op de muur doen dan heb je ook een leuk hoogte verschil in de platen. Canvas komt meer naar voren natuurlijk als een houten plaat.

9. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik heb goedkoop behang van de kwantum gehad. Ik raad het je niet aan! Het is veel te dun waardoor het eigenlijk alleen mooi is op een straks gestucte muur. Iedere ineffenheid zie je.... Ik heb in een andere slaapkamer duurder behang van de kwantum en dat ziet er na 9 jaar nog steeds goed uit, af en toe een hoekje opnieuw vastlijmen, maar dat is het dan ook.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

je kan ook de muur verven en dan daar dingen op schilderen he.

grote bus witte muurverf bus bij action, 1 mengtube blauw ofzo. In kleine beetjes erbij en goed roeren. Dan stickers erop of een vlak schilderen met schoolbord krijg, boom schilderen en echte haakjes in de geschilderde takken om dingen op te hangen, spreuk om de muur.. Als je een gedeelte witte verf eruit haalt en dan dus met de mengtube een lichter en donkere blauw maakt . Heb je 2 kleuren voor de prijs van 1.

11. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Wij hebben net de babykamer behangen met wit behang, zat wel een soort geweven patroon in. Normaal 9 euro per rol, maar was laatst een aanbieding bij de gamma 2+1 gratis, dus maar 6 euro per rol!

Scheelt wel dat je door het geweven patroon niet zo snel oneffenheden in de muur ziet. Bij de jongens op de kamer zit heel dun gekleurd (lichtblauw en felgroen) papierbehang. Hier zie je dus als het daglicht erop schijnt alle bobbeltjes en puntjes op de muur zitten.

Je kunt er ook voor kiezen om het grootste deel wit te doen en maar 1 muur of een paar banen met stoer behang te doen. Is vaak ook rustiger en dan ben je ook weer wat minder kwijt.

Zie dat ze nu ook bij de gamma 30% korting hebben op het behang. Behangranden van Lief zijn 10 euro misschien kun je wit behang met een rand van Lief! combineren.

12. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik heb zaterdag nog cars behang gezien bij de kwantum.
    Prijs weet ik zo niet, maar kwantum is zeker niet duur.

13. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.819
    113
    Ik zou dan geen muurstickers doen. Gewoon mooi behang bijv. dat blauwe wat je zei voor 4 euro. En dan leuke schilderijtjes ophangen. Bij Action hebben ze er van Cars die je zelf kan schilderen. Is voor je zoontje ook leuk om te doen.
    En misschien zijn naam in letters aan de muur. Hebben ze bij Xenos en zijn niet zo duur.

14. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik heb geen tip wbt behang, maar wel een andere vraag.

Je geeft aan dat je huurt via de leegstandswet. Mag je dan wel dingen veranderen in de woning zoals het behang wat jullie nu doen? De woning blijft immers eigendom van de verkopers en stel dat jullie er pimpelpaars behang op doen met een gouden randje :D denk ik niet dat de bewoners dat op prijs zullen stellen?

*ons huis staat op dit moment te koop en in december wordt ons nieuwe huis opgeleverd. Misschien dat we ook ooit via de leegstandswet willen gaan verhuren, dus vandaar de vraag*

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Volgens mij moet je dat inderdaad met de verkopers/verhuurders overleggen.

Bij de Praxis hadden ze laatst best leuke behangetjes, van die dingen die uit de collectie gingen, waren overal nog een rol of 3 of soms wel 6 nog van over. Stonden apart in een bak. Bijv. 4 rollen voor 10 Euro, ook kinderbehang.

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw

Lijkt me logisch dat zoiets overlegd is he ;)
    Het huis was namelijk al pimpelpaars met groen, er ligt namelijk door het hele huis ook groen linoleum alleen daar gaan we niets aan doen :p Tis voor hun natuurlijk alleen maar beter als wij alles opknappen zolang wij geen gekke dingen doen mogen we alles doen het scheelt dan wel dat het kennissen van ons zijn denk ik..

17. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Action!

Glasweefsel? Behang!

Heb er hier in huis alle kamers mee behangen :). Er zijn 4 verschillende structuren en het behangt prima! Zit er nu alweer 2 jaar perfect op.

Daarna lekker wit of een kleurtje overheen en je muurstickers.

18. minon

minon Niet meer actief

Bij Karwei hebben ze vaak vakrestanten voor 4 euro per rol ofzo.

Deel Deze Pagina