Spook telefoon

Discussion in 'De lounge' started by Loes1980, Oct 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Mijn man zijn mobiel doet de laatste tijd heel raar. Staat die gewoon op de kast, licht het ineens zomaar op en hoor een een man praten. Verstaan kunnen we het niet, maar je hoort een gesprek van een mannen stem.
    Op de display zie je verder niets. Het geeft gewoon licht en een toetsenbord om de beveiling eraf te halen, verder niets. Als je de pincode invoer om de telefoon te kunnen gebruiken, zie je verder daarna ook niets anders. Geen gesprekken (zowel inkomend als uitgaand niet) en dan na een paar sec. is het ineens over. Niets verder te zien. Dit is nu al een paar keer gebeurt. Steeds vaker en op verschillende plekken (als die thuis op de kast ligt, als mijn man op zijn werk zit........
    Wat is dit toch? Mijn man maakt zich zorgen.

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Oh ja, even toevoegen, mijn man wilt naar de politie omdat hij bang is voor afluisterpraktijken, of langs de telefoonzaak voor het geval er iets is met zijn telefoon, maar ik vind dat moeilijk, want je ziet nadat het gebeurt is ( en trouwens als het bezig is) helemaal niets meer.
    Wat moeten we hiermee?

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zou sowieso het toestel opsturen ter reparatie, lijkt me niet goed.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Vangt hij niet iets op? Ik had heel vroeger ook eens dat ik een man en een vrouw hoorde praten. Gewoon normaal, niet boos of raar. Nooit meer gehad, ik denk dat ik hun signaal opving.
    Ik zou wel naar de telefoonwinkel gaan, dit is niet goed..

5. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Iehhhh gadver.. Er zal vast een hele normale verklaring voor zijn, maar brrrr..

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Mijn telefoon lichtte ook steeds uit het niets op.. hoorde welliswaar geen stemmen maar ik had mn tel gewoon te vaak laten vallen,los contactje waardoor mn telefoon scherm steeds aan ging.

7. Metire

Metire Niet meer actief

Wat voor telefoon heeft je man? Is het niet gewoon de voice command? Dat had ik echt heel vaak toen ik een blackberry had..

Heb het nu trouwens ook met mijn s3, dan gaat het lampje soms ineens knipperen (alsof je een bericht hebt) in een gebruikelijke of vreemde kleur zonder dat er iets binnenkomt.

Probeer anders eerst eens de telefoon te resetten?

8. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Even een software update erop laten zetten in de winkel...

9. Juul2012

Juul2012 Actief lid

Jan 30, 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
    Ik zou er de volgende keer een filmpje van maken en dan naar de winkel...
    Lijkt me niet normaal.... :p

Groetjes!

10. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

Aug 23, 2011
    1,783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even naar de winkel ermee:)

11. marl0es

marl0es Actief lid

Mar 29, 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Geesten???

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Whahaha cool :D

Maar er is inderdaad een normale verklaring voor. De telefoon zal inderdaad wel een los contactje hebben of een verkeerde verbinding met de telefooncentrale maken; een ander gesprek opvangen etc. Misschien staat er wel een nummer in geprogrammeerd op automatisch opnemen??? Dan hoor je zijn broer of beste vriend al 100 jaar kletsen en in het luchtledige praten :p

Doet me denken aan dat grapje wat er elf jaar geleden gebeurde. Mijn vader had een mobiele telefoon en ik programmeerde daar de verjaardagen in, omdat mijn vader een slecht geheugen had. Dan ging er een wekkertje af met de naam van de persoon. Mijn vader overleed en mijn tante had een nieuw toestel nodig. Mijn tante beweert overigens nogal paranormaal te zijn. Vervolgens ging er 2/3 maanden na zijn overlijden de telefoon af met zijn naam er in. Mijn tante dacht dat ze ter plekke dood zou vallen. Oh wat heb ik er om moeten lachen :D Niemand weet overigens dat ik dat in geprogrammeerd had... "Message from heaven", noemen ze het. Whaaaaahahahaha.

Technologie is leuk, behalve als je er geen snars van begrijpt :cool:

13. misschien vangt tie een babyfoon of zo

14. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Bedankt voor de reacties. Zijn telefoon is inmiddels 2,5 jaar oud maar doet het verder nog prima. Maar waarom ineens de "gesprekken" uit het niets en niets te zien. zomaar na 2,5 jaar.
    Vreemd, misschien maar een nieuwe telefoon kopen........
    Gebeurt het dan weer, ja dan zou geesten een werkelijk mogelijkheid kunnen zijn...... wie weet dan de telefoonnummer van ghost busters?:D

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113

Share This Page