Mijn man zijn mobiel doet de laatste tijd heel raar. Staat die gewoon op de kast, licht het ineens zomaar op en hoor een een man praten. Verstaan kunnen we het niet, maar je hoort een gesprek van een mannen stem. Op de display zie je verder niets. Het geeft gewoon licht en een toetsenbord om de beveiling eraf te halen, verder niets. Als je de pincode invoer om de telefoon te kunnen gebruiken, zie je verder daarna ook niets anders. Geen gesprekken (zowel inkomend als uitgaand niet) en dan na een paar sec. is het ineens over. Niets verder te zien. Dit is nu al een paar keer gebeurt. Steeds vaker en op verschillende plekken (als die thuis op de kast ligt, als mijn man op zijn werk zit........ Wat is dit toch? Mijn man maakt zich zorgen.
Oh ja, even toevoegen, mijn man wilt naar de politie omdat hij bang is voor afluisterpraktijken, of langs de telefoonzaak voor het geval er iets is met zijn telefoon, maar ik vind dat moeilijk, want je ziet nadat het gebeurt is ( en trouwens als het bezig is) helemaal niets meer. Wat moeten we hiermee?
Vangt hij niet iets op? Ik had heel vroeger ook eens dat ik een man en een vrouw hoorde praten. Gewoon normaal, niet boos of raar. Nooit meer gehad, ik denk dat ik hun signaal opving. Ik zou wel naar de telefoonwinkel gaan, dit is niet goed..
Mijn telefoon lichtte ook steeds uit het niets op.. hoorde welliswaar geen stemmen maar ik had mn tel gewoon te vaak laten vallen,los contactje waardoor mn telefoon scherm steeds aan ging.
Wat voor telefoon heeft je man? Is het niet gewoon de voice command? Dat had ik echt heel vaak toen ik een blackberry had.. Heb het nu trouwens ook met mijn s3, dan gaat het lampje soms ineens knipperen (alsof je een bericht hebt) in een gebruikelijke of vreemde kleur zonder dat er iets binnenkomt. Probeer anders eerst eens de telefoon te resetten?
Ik zou er de volgende keer een filmpje van maken en dan naar de winkel... Lijkt me niet normaal.... Groetjes!
Whahaha cool Maar er is inderdaad een normale verklaring voor. De telefoon zal inderdaad wel een los contactje hebben of een verkeerde verbinding met de telefooncentrale maken; een ander gesprek opvangen etc. Misschien staat er wel een nummer in geprogrammeerd op automatisch opnemen??? Dan hoor je zijn broer of beste vriend al 100 jaar kletsen en in het luchtledige praten Doet me denken aan dat grapje wat er elf jaar geleden gebeurde. Mijn vader had een mobiele telefoon en ik programmeerde daar de verjaardagen in, omdat mijn vader een slecht geheugen had. Dan ging er een wekkertje af met de naam van de persoon. Mijn vader overleed en mijn tante had een nieuw toestel nodig. Mijn tante beweert overigens nogal paranormaal te zijn. Vervolgens ging er 2/3 maanden na zijn overlijden de telefoon af met zijn naam er in. Mijn tante dacht dat ze ter plekke dood zou vallen. Oh wat heb ik er om moeten lachen Niemand weet overigens dat ik dat in geprogrammeerd had... "Message from heaven", noemen ze het. Whaaaaahahahaha. Technologie is leuk, behalve als je er geen snars van begrijpt
Bedankt voor de reacties. Zijn telefoon is inmiddels 2,5 jaar oud maar doet het verder nog prima. Maar waarom ineens de "gesprekken" uit het niets en niets te zien. zomaar na 2,5 jaar. Vreemd, misschien maar een nieuwe telefoon kopen........ Gebeurt het dan weer, ja dan zou geesten een werkelijk mogelijkheid kunnen zijn...... wie weet dan de telefoonnummer van ghost busters?