mobiele telefoon abbo

Discussie in 'De lounge' gestart door Biene, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Bijna is het zover. Ik kan mijn abbo verkengen en voor een andere foon kijken. ik heb nu een Samsung s2.
    wat hebben jullie voor abbonement en mobiel en bij wie? wat adviseer je mij?

2. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Samsung s3 los gekocht 350 euro
    Simyo abo van 13.50

Heel erg tevreden mee super bereik en goedkoop

3. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb een iPhone 5, maar moet zeggen dat de Samsung s4 ook erg mooi is. Al jaren bij Vodafone, heb een red abonnement met onbeperkt bellen/sms'en, 2000mb data voor 32€ per maand. Oh ja en sinds kort 4g!

4. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Simyo....11 euro per maand.

5. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ik heb een sim only en een los toestel. T is belangrijk dat je weet wat je wil. Veel of weinig internet. Idem met bel minuten. T mobileqas voor mij t goedkoopste, en heb de s4 los gekocht.( super toestel:D )

6. Metire

Metire Niet meer actief

Voor advies over welk abbo het best bij je past kan je het best bij een telefoonwinkel terecht, iedereen heeft andere behoeftes. :)

De toestelkeuze ligt een beetje aan wat voor computer je hebt. Is dat een mac, dan kan je het best een iphone nemen. Heb je die niet dan zijn samsungs interessanter, goedkoper maar beter en makkelijker in gebruik! Aangezien je nu een s2 hebt zou ik voor een s4 gaan :)

7. Eldoli

Eldoli Actief lid

16 mei 2013
    407
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen zomer een nieuw abbo afgesloten met de Samsung S3 mini erbij. En ik heb er spijt van...
    Niet van de telefoon, deze bevalt super. Maar van het feit dat ik weer een 2-jarig abbo heb afgesloten. De volgende keer koop ik een los toestel en doe ik sim only. Is naar mijn idee echt goedkoper!

8. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Dit doen wij al een poosje. Kijken bij kijkshop voor prepaid telefoon en hebben een sim only abbo

9. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

telefoon los kopen is veel goedkoper ik ben nu nog geen 700 euro voor 2 jaar kwijt... Vrienden van ons hebben dezelfde telefoon met zelfde abo en die zijn met zijn 2en 2400 euro kwijt in 2 jaar en mijn man en ik 1400 voor 2 jaar.

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb nu nog een iphone 4s. Ik mag al verlengen maar ik wacht nog even op de iphone 5s. Persoonlijk heb ik niks met samsung. Maar dat is voor iedereen natuurlijk verschillend.

Deel Deze Pagina